اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تعطیلی مراکز تربیت معلم در دوران اصلاحات، ضربه به جایگاه آموزش و پرورش بود

استاندار اردبیل گفت: تعطیلی دانشگاه فرهنگیان که پیش از این به نام تربیت معلم فعالیت می‌کرد در دوران اصلاحات بزرگترین ضربه را به جذب و استخدام معلمان با کفایت وارد کرد.

تعطیلی مراکز تربیت معلم در دوران اصلاحات، ضربه به جایگاه آموزش و پرورش بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار شد، اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان و تربیت نیروی انسانی متخصص را یادآور شد و اظهار داشت:‌ با روی کار آمدن دولت نهم و دهم و در حمایت از جایگاه معلمان فرهیخته و جذب بهترین نیروها برای آموزش و پرورش نه تنها تربیت معلم احیا شد بلکه دانشگاه فرهنگیان با تلاش و پیگیری وزیر آموزش و پرورش به مرحله عمل و عینیت رسید.

وی با یادآوری اینکه گروه خونی افراد وارد شده به دانشگاه فرهنگیان باید به کار حساس معلمی بخورد، یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان امروز به یک نقطه قابل اتکا در تربیت و تعالی بهترین نیروها تبدیل شده است به‌طوری که با نظارت‌ها و اقدامات خوب ثمره آن را در سال‌های آینده بهتر مشاهده خواهیم کرد.

استاندار اردبیل با اشاره به گلایه مدیر ناحیه یک اردبیل در پیشنهاد واگذاری هنرستان جهان دانش برای فضای دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: ما این مشکل را باید با دقت نظر و بررسی همه جانبه و صلاحدید مدیریت ناحیه یک و دو اردبیل در دستور کار قرار دهیم تا مبادا حرکت ما لطمه‌ای به کمبود فضاهای آموزشی ناحیه یک و دو بزند.

بیمه جانبازان فرهنگی و همچنین انتقال فرهنگیان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حل مشکل بیمه تکمیلی جانبازان فرهنگی خاطرنشان کرد: از هر منبع و محل اعتباری شده باید به سرعت بیمه تکمیلی جانبازان فرهنگی که سرمایه‌ها و افتخارات این جامعه هستند برطرف شود چرا که قرار نیست بهترین و ارزشمندترین ذخایر این انقلاب در حوزه درمان و برخی مسائل بهداشتی و مراقبتی دچار مشکل شوند.

نیکزاد در پایان سخنان خود اذعان داشت: در کنار این امر ضرورت دارد نسبت به حل مشکل انتقال همزمان زوج‌های فرهنگی و همچنین مدیرانی که همسرشان فرهنگی است و در انتقال به شهرستانی با مشکل مواجه هستند با تدبیر مناسب آموزش و پرورش برطرف شود.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول