اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

آینده سوریه روشن است/ غرب مذاکره را برای حل بحران سوریه پذیرفته‌ است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون کشورهای غربی نیز دیدگاه ایران را درباره مذاکره به عنوان راه حل مشکلات سوریه پذیرفته‌اند و از این رو آینده سوریه روشن است.

آینده سوریه روشن است/ غرب مذاکره را برای حل بحران سوریه پذیرفته‌ است

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره تحولات اخیر سوریه اظهار کرد: تحولات کنونی سوریه در ابعاد داخلی و بین‌المللی مثبت و مطلوب است.

وی افزود: علاوه بر موفقیت‌های دولت سوریه در ایجاد آرامش در این کشور آن دسته از مردم سوریه که به گروهک‌های تروریستی وابسته بودند کم کم از اعمال شنیع این گروهک‌ها خسته شده و در حال رویگردانی از این گروهک‌ها و پیوستن به دولت بشار اسد هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین گروهک‌های مسلح مردمی سوریه در راستای حمایت از دولت در حال شکل‌گیری و آموزش است و این موارد روند تحولات سوریه را به سمت مناسب و قابل قبولی پیش می‌برد.

وی ادامه داد: در بعد بین‌المللی نیز پیشرفت سوریه قابل توجه است به گونه‌ای که وزیر امور خارجه آلمان از مذاکره با سوریه حمایت می‌کند و دم از حل مشکلات سوریه از طریق مذاکرات سیاسی می‌زند.

ابوترابی تصریح کرد: همچنین بسیاری از کشورهایی که اعتقاد داشتند باید مشکلات سوریه با حمله نظامی رفع شود اکنون این دیدگاه ایران را پذیرفته‌اند که باید از طریق مذاکره سیاسی وارد عمل شوند و تمام این نکات نشان از آینده روشن سوریه دارد.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول