اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 120

عتیقی: داوطلبان ریاست جمهوری به قانون تمکین کنند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: داوطلبان همانند گذشته و امروز که با تمکین از قانون در میدان انتخابات حاضر شدند در آینده نیز با تمکین از قانون «حماسه سیاسی» بی‌نظیری را رقم بزنند.

عتیقی: داوطلبان ریاست جمهوری به قانون تمکین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منصور عتیقی بعدازظهر امروز در جمع مدیران آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در خصوص اهمیت انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: هر کدام از انتخابات‎ با توجه به فضای موقعیت و زمان آن انتخابات در ایران و جهان از حساسیت‎ها و ظرافت‎های خاصی برخوردار است و به لحاظ آرایش سیاسی که شکل می‎گیرد از اهمیت ویژه خودش برخوردار است.

حضور پرشور همیشگی مردم نشان‌دهنده اعتماد به نظام است

وی ادامه داد: اما آن چیزی که در هر دوره اتفاق افتاده، حضور پرشور و بیش از پیش مردم در انتخابات‎ است که این نشان از اعتماد و علاقه مردم به نظام حاکم بر کشورشان و رهبری نظام است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در انتخابات پیش‌رو نیز چه در خصوص شوراها و چه در خصوص ریاست جمهوری تقریباً تمامی آنهایی که گمانه‌زنی درباره حضور آنها بود و یا اعلام آمادگی برای حضور کرده بودند به صورت رسمی ثبت‎نام کردند.

داوطلبان با تمکین از قانون در کنار مردم «حماسه سیاسی» بی‌نظیری رقم بزنند

وی گفت: این حضور نشان‌دهنده این است که درصد بالایی از اعتماد به نظام در بسیاری از افراد نخبه و دلسوز که احساس می‎کنند می‎توانند به این نظام خدمت کنند، وجود دارد.

عتیقی متذکر شد: این می‎تواند شاخص خیلی خوبی برای استحکام و قوام نظام باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان در پایان تأکید کرد: در ادامه کار هم انتظار می‎رود داوطلبان همانند گذشته که ملت ایران در رفراندمی عظیم و باشکوه به قانون اساسی رأی 98 درصدی دادند؛ در همین فضا و مجموعه قانونی قدم بردارند و با تمکین از قانون «حماسه سیاسی» بی‎نظیری را در کنار هم رقم بزنیم.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول