اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

انتخابات برگ برنده ملت ایران است

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از انتخابات پیش رو به عنوان برگ برنده ملت ایران یاد کرد.

انتخابات برگ برنده ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی کوچک‌خانی در نشست بصیرتی که در حسینیه حوزه بسیج مقاومت الزهرا (س) قزوین با حضور بسیجیان برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات، عرصه ظهور قدرت و عزت ملی است و حضور گسترده مردم در آن از بصیرت آنان نشات می‌گیرد.

کوچک‌خانی با تأکید بر اینکه این اقدام ملت ایران شکست دوباره دشمن را در پی دارد، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، ملت بزرگ و مقاوم ایران به رئیس جمهوری نیاز دارد که در عرصه بین‌المللی و در مقابل استکبار، نترس باشد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید در عرصه داخلی نیز دارای برنامه، حکمت و تدبیر باشد، اعتقاد به اقتصاد مقاومتی، تهذیب اخلاقی، دوری از حاشیه‌سازی و تشویش‌آفرینی و نیز بیان شعارهای منطقی و منطبق با واقعیت را از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور مناسب برای کشور برشمرد.

این مسئول با اشاره به تبدیل شدن ایران به محور کشورهای اسلامی، ادامه داد: افزایش بیداری اسلامی در سطح جهان در حالی رقم می‌خورد که چشم کشورهای در حال جنگ با مستکبران به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اسلامی در ایران است.

کوچک‌خانی با بیان اینکه پیروزی در انتخابات، اشتیاق افکار عمومی، مسلمانان و به ویژه قشر جوان را در پی دارد، خاطرنشان کرد: احیای مجدد عظمت اسلام و آشکار شدن چهره وقیح، ستمگر و مستکبر دولت‌های سلطه‌گر از دیگر ثمرات این پیروزی است.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: انتخابات در فضای کاملاً آزاد و سالم ایران برگزار می‌شود و مهمترین وظیفه مردم علاوه بر حضور گسترده، انتخاب فرد اصلح است.

کوچک‌خانی عنوان کرد: مردم می‌توانند از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم و نیز رجوع به افراد متدین، آگاه و زمان‌شناس برای شناخت فرد اصلح برای ریاست جمهوری استفاده کنند.

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول