اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دشتستان

فرماندار دشتستان از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دشتستان خبر داد.

تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی صبح امروز در کارگاه آموزشی هیئت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در دشتستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری فرمودند و همه باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزیم.

وی افزود: مشارکت گسترده و باشکوه در انتخابات خردادماه نماد حماسه سیاسی است و مسئولان و مردم برای خلق این حماسه باید همت کنند.

فرماندار دشتستان با توصیه به عوامل برگزاری انتخابات برای برگزاری مطلوب و سالم انتخابات خاطر نشان کرد: بدون تردید رعایت تقوای سیاسی در همه مراحل انتخابات برای دست‌اندرکاران برگزاری این امر مهم لازم است و کسی نباید در این راستا کم‌کاری کند.

وی با بیان اینکه همه ما امانتدار مردم هستیم تصریح کرد: باید با برطرف کردن موانع و مسائل به عنوان سربازان ولایت در صیانت از آرای آنها بکوشیم و انتخاباتی سالم و باشکوه برگزار کنیم.

خرمی با تذکر به مسئولان اجرایی دشتستان یادآور شد: با هرگونه عوامل اجرایی و مدیران دستگاه‌های دولتی که بخواهند در این انتخابات به نفع یا علیه فرد، گروه و یا جناح خاصی فعالیت کنند برخورد خواهد شد.

فرماندار دشتستان از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دشتستان خبر داد و گفت: شعبه ویژه قضایی با حضور قضات برجسته برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در این شهرستان تشکیل شده است.

خرمی بیان کرد: از تمام توان و امکانات موجود برای برگزاری بهتر و مطلوب‌تر انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری در دشتستان اهتمام می‌ورزیم.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول