اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بردسکن تاکید کرد

جلوگیری از مسائلی که مانع از آرامش در برگزاری انتخابات است

معاون فرماندار بردسکن امنیت اجتماعی و سیاسی را یک سرمایه برای نظام دانست، گفت: از مسائلی که در این برهه امنیت و آرامش موجود را تهدید کند، جلوگیری شود.

جلوگیری از مسائلی که مانع از آرامش در برگزاری انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مجتبی شاکری صبح امروز در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی که با هدف پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با حضور رئیس دادگستری و رئیس شورای پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی، دادستان عمومی و بخشدار و دهیاران بخش مرکزی بردسکن در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: دهیاران همیشه پشتوانه حرکت‌های عمومی و مردمی بوده‌اند.

وی از دهیاران خواست از هر مسئله‌ای که در این برهه امنیت و آرامش موجود را تهدید کند، جلوگیری شود.

معاون فرماندار گفت: پیشگیری از وقوع هر جرمی نیاز به کار گروهی دارد و در این راستا دهیاران و مردم باید با دستگاه قضایی شهرستان همکاری داشته باشند.

وی امنیت اجتماعی و سیاسی را یک سرمایه برای نظام دانست و افزود: نباید با حرکت‌های ناچیز امنیت موجود در شهرستان خدشه‌دار شود.

مهدی عاشوری‌فر، بخشدار مرکزی بردسکن نیز در این جلسه گفت: بخش مرکزی 21 دهیاری فعال دارد و در انتخابات 24 خرداد ماه 22 شعبه اخذ رای داریم که برای نخستین مرتبه در منطقه عشایری «کلاته آقا مهدی»، انتخابات شورای اسلامی برگزار می‌شود.

بخشدار مرکزی بردسکن بر حضور هوشمندانه و گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: دهیاران باید زمینه و بستر مناسب را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم سازند.

وی از دهیاران خواست در نمازهای جماعت روستا حضور چشمگیر داشته باشند و ضمن پاسخگویی به مشکلات مردم، آنها را به شرکت گسترده در انتخابات ترغیب نمایند.

عاشوری‌فر گفت: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت حق جانبداری و تبلیغ به نفع یا علیه کاندیدای خاصی را ندارند.

در ادامه این نشست، عبدالله‌زاده، رئیس شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی بردسکن نیز گفت: شاکله حماسه سیاسی که در شعار مقام معظم رهبری آمده است، انتخابات 24 خرداد است و ما مکلفیم در مجموعه شهرستان یک انتخابات با امنیت و با نشاط برگزار کنیم.

وی سیاست دستگاه قضا را پیشگیری از جرائم اعلام کرد و افزود: انتخابات سالم مستلزم تلاش همگانی است و باید از وقوع جرم پیشگیری شود تا زمینه تشکیل پرونده فراهم نشود.

انتهای پیام/70021/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول