اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان زنجان:

هر کاندیدای شورا در زنجان می‌تواند 6 ستاد انتخاباتی داشته باشد

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان زنجان گفت: هر کاندیدای شورا در شهر زنجان می‌تواند 6 ستاد انتخاباتی داشته باشد.

هر کاندیدای شورا در زنجان می‌تواند 6 ستاد انتخاباتی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیروس رستمی پیش از ظهر امروز در نشست مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغات استان زنجان به انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: در شهر زنجان هر کاندیدای شورا در هر منطقه شهرداری زنجان می‌تواند یک ستاد انتخاباتی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هر کاندیدا در شهر زنجان می‌تواند 6 ستاد انتخاباتی داشته باشد، گفت: این ستادها باید به تفکیک خواهران و برادران باشد.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان زنجان با بیان اینکه تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از هشت روز قبل از اخذ رای آغاز می‌شود، تصریح کرد: این تبلیغات تا 24 ساعت قبل از انتخابات ادامه دارد.

وی آغاز تبلیغات رسمی کاندیداهای ریاست جمهوری را سه روز پس از اعلام اسامی توسط وزارت کشور اعلام کرد و ادامه داد: کاندیداهای ریاست جمهوری می‌توانند تا 24 ساعت قبل از آغاز رای‌گیری به تبلیغات ادامه دهند.

رستمی به قوانین تبلیغات شوراهای شهر زنجان اشاره کرد و افزود: مدت تبلیغات برای همه کاندیداها یکسان است.

وی در فعالیت‌های تبلیغات انتخاباتی دیوار‌نویسی، استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از ستاد انتخاباتی، الصاق هر گونه تبلیغات بر روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلو بیمارستان، مدارس و سایر موسسات آموزشی را خلاف اعلام کرد و گفت: تبلیغ علیه نامزدها و ایجاد هر گونه هتک حرمت علیه آنان و ... جزو تخلفات محسوب می‌شود.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان زنجان با بیان اینکه شهرداری‌ها می‌توانند محل مناسبی را برای الصاق و ارائه آثار تبلیغاتی کاندیداها تعیین کنند، تصریح کرد: مطبوعات و نشریات حق ندارند آگهی یا مطالبی علیه نامزدهای انتخابات درج کنند و ستادهای تبلیغاتی باید نام مسئول و مشخصاتشان را به فرمانداری‌ها و هیئت اجرایی اعلام کنند.

نماینده کانون‌های آگهی و تبلیغات استان زنجان نیز به مشکلاتی که در کانون‌ها وجود دارد اشاره کرد و افزود: مشکلات کانون‌ها جدید نیست و از گذشته وجود داشته است.

مجتبی واعظی ایجاد انجمن صنفی برای کانون‌های آگهی و تبلیغات را از نیازهای کانون‌ها برشمرد و اضافه کرد: باید از فعالیت کانون‌هایی که فاقد پروانه کسب و مجوز هستند، جلوگیری شود.

وی خواستار تقدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون‌های فعال شد و گفت: کانو‌ن‌های فرهنگی غیر فعال نیز باید ساماندهی شوند.

نماینده کانون‌های آگهی و تبلیغات استان زنجان همچنین خواستار معافیت مالیاتی کانون‌هایی که پروانه فعالیت دارند و در امر تبلیغات فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند، شد.

وی با اشاره به اینکه باید کانون‌های آگهی و تبلیغات با اداره ارشاد ارتباط نزدیکی داشته باشند، اضافه کرد: باید تلاش شود تعداد جلسات کانون‌ها و اداره ارشاد افزایش یابد.

واعظی خاطرنشان کرد: از اداره ارشاد تقاضا داریم کانون‌های آگهی و تبلیغات را برای اخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی کند.

انتهای پیام/2308/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول