اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

گزارشی از تخلف انتخاباتی به شعب دادگستری ارسال نشده است

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی به شعب ویژه تخلفات انتخاباتی استان بوشهر ارسال نشده است.

گزارشی از تخلف انتخاباتی به شعب دادگستری ارسال نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر بحرانی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه و دست اندرکاران انتخابات با تاکید بر اینکه خبرنگاران وظیفه و رسالت مهم و سنگینی در جامعه و عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی دارند اظهار داشت: در آستانه برگزاری انتخابات 24 خرداد هستیم و بدون شک دشمنان فعالیت‌های خود را برای انحراف جامعه آغاز کرده‌اند و خبرنگاران در این عرصه مهم نقش مهم و کلیدی دارند و امانت‌داران جامعه محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات بار دیگر اقتدار و عزت نظام را نشان خواهد داد، تصریح کرد: افزایش بصیرت و آگاهی مردم یکی از ضرورت‌های جامعه است که خبرنگاران در این عرصه برای مقابله با انحراف‌های خارجی و داخلی نقش مهم و هدایتگری دارند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تاکید کرد: رعایت منشور اخلاقی و اصول و آیین و قانونمداری یکی از وظایف مهم خبرنگاران است که باید در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور برسانند.

بحرانی رعایت کرامت انسانی، عزت نفس، قانونمداری و قانون‌گرایی را از اصول مهم خبرنگاری عنوان کرد و افزود: رعایت نکردن این اصول جرم محسوب می‌شود و بدون شک در امور جامعه خدشه‌ ایجاد می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه نگاه به خبرنگاران در جامعه با سایر افراد تفاوت دارد، افزود: آحاد جامعه خبرنگاران را به عنوان یک فرد آگاه و مطلع می‌دانند و این امر موجب ارتقا مسئولیت خبرنگاران در جامعه می‌شود که وظیفه خبرنگاران در این عرصه افزایش بصیرت و آگاهی مردم است.

وی تخریب کاندیداها، تهمت و توهین را از جرائم انتخاباتی عنوان کرد و افزود: برای رسیدگی به این نوع تخلفات شعبه‌ای در دادگستری‌های شهرستان‌های استان بوشهر دایر شده که خوشبختانه تاکنون شکایتی به این دادگاه‌ها ارسال نشده است.

انتهای پیام/66006/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول