اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش:

انتخاب اصلح مورد تاکید است / انتخابات ریاست جمهوری اهمیت شوراها را کم نکند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش گفت: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری نباید از اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها کاست.

انتخاب اصلح مورد تاکید است / انتخابات ریاست جمهوری اهمیت شوراها را کم نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام علی سپهوند در نشست بصیرتی ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و مدیران بسیج ناحیه شوش که با محوریت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حضور در انتخابات یک واقعیت انکارناپذیر است که همه ما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: مردم باید با افزایش بینش سیاسی خود از این مرحله بسیار مهم تاریخی که همه جهان در حال نظاره آن است با سربلندی عبور کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش تصریح کرد: رئیس‌ جمهور باید دارای فضایل اخلاقی، برجستگی مدیریتی و تدبیری باشد تا بتواند کشور را به خوبی مدیریت کند.

* رئیس‌جمهور جدید باید ضعف‌های گذشته را جبران کند

وی ادامه دارد: برای اینکه یک کشور رو به رشد داشته باشیم باید رئیس‌جمهور جدید نقاط قوت رئیس‌جمهور سابق را ادامه و ضعف‌های گذشته را جبران کند.

سپهوند تذکر مقام معظم رهبری را بر گرفته از فرمایشات امام راحل دانست و افزود: باید بتوانیم با انتخابی درست و سازنده، تجدید بیعتی با امام راحل داشته باشیم.

وی در ادامه نشست بصیرتی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرستان اظهار کرد: یک رئیس جمهور باید شجاع باشد تا در برابر قدرت‌طلبی استکبار جهانی ایستادگی کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش تصریح کرد: یکی از ملاک‌های ریاست جمهوری شجاع بودن آن برای بیان و دفاع از حقیقت و ایستادگی در برابر هرگونه کفر است.

* رئیس‌جمهور باید طوری باشد که بتواند با تمام اقشار جامعه ارتباط برقرار کند

وی یکی دیگر از شاخص‌های ریاست جمهوری را ساده زیستی خود و اطرافیان آن دانست و گفت: رئیس‌جمهور باید طوری باشد که بتواند با تمام اقشار جامعه ارتباط برقرار کند و لازمه آن ساده زیستی‌ست.

سپهوند ادامه دادند: باید فردی انتخاب شود که درد مردم رنج‌دیده و طبقه محروم جامعه را دیده باشد تا بتواند برای بهتر شدن اوضاع آن‌ها برنامه‌ریزی کند.

وی انتخاب اصلح را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: باید در انتخاب کاندیدای انتخابات، اصلح بودن لحاظ شود و مطمئنا این امر بدون تحقیق میسر نمی‌شود.

وی اولویت قرار دادن شاخص‌های رهبری را مهم دانست و افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری شاخص‌های یک رئیس‌جمهور را مشخص کرده‌اند در این راستا پیروی از فرمایشات رهبری باعث موفقیت می‌شود.

* اعتقاد درونی انسان نباید از روی تقلید باشد

وی با بیان اینکه رأی یعنی اعتقاد درونی و اعتقاد از جنس تقلید نیست، خاطرنشان کرد: اعتقاد درونی انسان نباید از روی تقلید باشد بلکه باید با هدف و تحقیقی صحیح صورت پذیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش، انتخابات شوراها را مهم ارزیابی کرد و افزود: با انتخابات ریاست جمهوری نباید از اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها کاست.

وی در پایان بیان کرد: انتخابات شوراهای شهر و روستا نقش به‌سزایی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها دارد به همین دلیل باید با انتخاب درست زمینه پیشرفت در شهر و روستا را مهیا کنیم.

انتهای پیام/ 72001/غ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول