اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان اعلام کرد

جمع‌آوری آرای انتخابات کرمان در 942 صندوق

فرماندار کرمان گفت: مجموع صندوق‌های اخذ رأی ریاست جمهوری و شوراها در کرمان 942 صندوق است.

جمع‌آوری آرای انتخابات کرمان در 942 صندوق

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان بهنام سعیدی در جلسه آموزشی کاربران رایانه انتخابات شهرستان کرمان اظهار داشت: حدود 13 هزار نفر مسئولیت برگزاری انتخابات در 476 شعبه اخذ رأی در 13 شهر و 145 روستای شهرستان کرمان را بر عهده دارند.

وی مجموع صندوق‌های اخذ رأی ریاست جمهوری و شوراها را 942 صندوق برشمرد و افزود: از این تعداد 476 صندوق به انتخابات ریاست جمهوری و 466 صندوق به انتخابات شوراها اختصاص یافته است.

سعیدی تعداد صندوق‌های شهری اخذ رأی اعم از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در شهرستان کرمان را 640 صندوق عنوان و تصریح کرد: 302 صندوق روستایی برای اخذ رأی از 145 روستای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار کرمان با بیان اینکه ستاد انتخابات این شهرستان در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در روز 24 خرداد است، خاطر نشان کرد: تاکنون چندین مانور و جلسات آموزشی در حوزه‌های مختلف، ویژه دست‌اندرکاران امر انتخابات برگزار شده است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا روز انتخابات ادامه دارد.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول