اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف معرفی توانمندی‌های گردشگری مشگین‌شهر

همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری فردا در مشگین‌شهر آغاز می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری با هدف معرفی توانمندی‌های گردشگری مشگین‌شهر به سرمایه‌گذاران یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری فردا در مشگین‌شهر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یحیی نقی‌زاده عصر امروز در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری همایشی ملی سرمایه‌گذاری گردشگری مشگین‌شهر اظهار داشت: در این همایش دو روزه اساتید، کارشناسان و فعالان صنعت گردشگری و توریسم اعم از داخل و خارج گرد هم می‌آیند تا ضمن آشنایی با قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل با محوریت مشگین‌شهر بتوانند سرمایه‌گذاری‌های خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد:‌ در این همایش تمام ظرفیت‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همراه با جاذبه‌های بومی و محلی به نمایش گذاشته می‌شود تا در یک فرآیند رو به جلو بتوان بخش عظیمی از نیازمندی‌ها و توانمندی‌ها را با محورهای چهارگانه همایش به شرکت‌کنندگان شناساند.

نقی‌زاده خاطرنشان کرد: صبح فردا همایش سرمایه‌گذاری در قالب نشست علمی و تخصصی در دانشگاه پیام نور مشگین‌شهر و با حضور اساتید برجسته از کشورمان و ارائه مقالات متنوع آغاز می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: عصر همین روز نیز ارائه مقالات به شکل پانل‌های تخصصی صورت می‌گیرد که در آن سعی شده است، جنبه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران بهتر از هر زمان دیگر به مخاطبان ارائه شود.

وی، اصلی‌ترین محور همایش را روز 30 اردیبهشت در قالب جشنواره و نمایشگاه اختصاصی در این حوزه اعلام کرد و ادامه داد: روز دوشنبه نیز برنامه جشنواره در قالب آیین‌های سنتی، عشایری منطقه و همچنین برپایی نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان مشگین و سایر نقاط استان در بخش‌های گردشگری، صنایع دستی و زیرساخت‌های استان به شکل منسجم و در منطقه پارک جنگلی مشگین‌شهر در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری استان بیان کرد: فراهم کردن زمینه تعامل مناسب محققان و مدیران اجرایی در استفاده از نتایج تحقیقات و تلاش‌های علمی صورت گرفته، شناسایی راهکارهای مناسب برای توسعه گردشگری شهرستان، ایجاد بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری، معرفی جاذبه‌های فرهنگی، بومی، محلی و عشایری منطقه از جمله رویکردهای این همایش دو روزه است.

نقی‌زاده گفت: 208 عنوان مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از این بین، 48 مقاله برگزیده در قالب پوستر و ارائه مستقیم در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد و در کنار آن منتخب مقالات نیز در قالب لوح فشرده در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد که همایش فردا بهترین زمینه و فرصت را فراهم آورد تا مشگین‌شهر به همراه سایر نقاط استان به سرمایه‌گذاران معرفی شده و زمینه رغبت‌افزایی آنها نیز بهتر از هر زمان دیگر مهیا شود.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول