اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تام‌الاختیار سازمان اتکا در سیستان و بلوچستان:

سازمان اتکا در 14 استان کشور سرمایه‌گذاری کرده است

نماینده تام‌الاختیار سازمان اتکا در سیستان و بلوچستان گفت: سازمان اتکا در 14 استان کشور سرمایه‌گذاری کرده است.

سازمان اتکا در 14 استان کشور سرمایه‌گذاری کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا کیخا ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اقتصادی سیستان و بلوچستان در معاونت برنامه‌ریزی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سازمان اتکا به صورت جدی برای سرمایه‌گذاری در استان‌های مختلف کشور و به ویژه سیستان و بلوچستان آمادگی کامل دارد.

وی با بیان اینکه سازمان اتکا هم اکنون در 14 استان کشور سرمایه‌گذاری کرده است افزود: در تعداد چهار استان دیگر اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: استان‌های مختلف کشور از سرمایه‌گذاری سازمان اتکا استقبال کرده و زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده‌اند که نمونه آن خوزستان است.

معاون سازمان اتکا نیز اظهار داشت: سازمان اتکا تمایل دارد در صورت واگذاری زمین در مکان مناسب، در زمینه کشاورزی و دامپروری در سیستان و بلوچستان سرمایه‌گذاری کند.

رزمی افزود: با توجه به اینکه نزدیک به دو سال است که مقرر شده است اتکا در این استان سرمایه‌گذاری کند متأسفانه هنوز زیرساخت‌های لازم برای اجرایی شدن کار فراهم نشده است، در حالی که در بسیاری از استان‌ها نتیجه سرمایه‌گذاری سازمان اتکا به ثمر نشسته است.

وی از مسئولان استان خواست در زمینه اقتصادی نهایت همکاری را با سرمایه‌گذاران داشته باشند زیرا این طرح‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان، به توسعه منطقه نیز کمک می‌کند.

معاون سازمان اتکا با بیان اینکه نبود زمین و مکان مناسب برای سرمایه‌گذاری مهم‌ترین دغدغه سازمان اتکا برای سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان است از مسئولان خواست این مشکل را به هر طریق ممکن رفع تا زمینه اجرای طرح‌های اقتصادی سازمان اتکا در بخش کشاورزی در این استان فراهم شود.

انتهای پیام/75004/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول