اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 سال گذشته صورت گرفت

سرمایه‌گذاری 900 میلیارد تومانی بخش خصوصی در کرمان

شهردار کرمان گفت: طی شش سال گذشته 900 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهر انجام شده است.

سرمایه‌گذاری 900 میلیارد تومانی بخش خصوصی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابوالقاسم سیف‌اللهی در آیین افتتاح پردیس فاطمیه واقع در سه راه احمدی شهر کرمان اظهار داشت: مکان احداث پردیس فاطمیه یکی از محله‌های قدیمی کرمان است که در گذشته دروازه ریگ‌آباد در این محله قرار داشته است.

وی افزود: این محله در واقع ورودی اصلی شهر کرمان در دوران‌ قدیم بوده است و خانواده‌های اصیل، نجیب و سخاوتمند کرمان در این محله زندگی می‌کنند.

شهردار کرمان ابراز داشت: پشتیبانی و حمایت مالی و معنوی استاندار کرمان در پیشبرد پروژه‌های شهرداری بسیار حائز اهمیت است و اجرای همزمان هفت تقاطع غیر هم‌سطح در کرمان نتیجه این حمایت‌ها است.

سیف‌اللهی عنوان کرد: تقاطع غیرهم‌سطح فجر کرمان در روز 13 رجب همزمان با میلاد امیرالمؤمنین علی (ع) به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرمان طی شش سال گذشته در زمینه جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به نحو مطلوبی عمل کرده است، افزود: طی این مدت 900 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر کرمان انجام شده است.

این مسئول از افتتاح ترمینال جدید کرمان و چند تقاطع غیرهم‌سطح طی روزهای آینده در شهر کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در تلاش هستند تا در ماه‌های پایانی این دوره از شورا پروژه‌ها را تکمیل و به مردم تقدیم کنند.

انتهای پیام/80019/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول