اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 179 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از پرداخت 179 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجان خبر داد.

پرداخت 179 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در تمام شرایع الهی به امر ازدواج تاکید شده است، اما دین اسلام بیشترین تاکید را در این زمینه دارد.

وی با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم (ص) در زمینه اینکه «هیچ بنایی محبوب‌تر از ازدواج نیست»، گفت: فراهم‌سازی زمینه ازدواج جوانان به عهده یک ارگان یا سازمان خاص نیست و همه باید برای مناسب‌سازی شرایط ازدواج اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با بیان اینکه کمیته امداد به نوبه خود در راستای فراهم‌سازی شرایط ازدواج جامعه هدف اقدام به پرداخت کمک هزینه ازدواج می‌کند، تصریح کرد: این کمک هزینه‌ها به واجدان شرایط در قالب کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری نیز در راستای اجرایی شدن سیاست‌های اتخاذ شده توسط کمیته امداد در بحث آسان سازی موضوع ازدواج اقدامات مختلفی صورت گرفته است، اضافه کرد: فقط در ماه جاری 17 کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان و سه هدیه ازدواج به تازه دامادها پرداخت شده است.

پناهی خاطرنشان کرد: به منظور پرداخت این کمک هزینه‌ها 179 میلیون ریال توسط کمیته امداد شهرستان زنجان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در قالب سرفصل‌های مختلف حمایتی اقدام به ارائه خدمات به مددجویان می‌کند، افزود: یکی از مهم‌ترین خدمات ساخت مسکن و ارائه خدمات عمرانی به مددجویان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه واگذاری این انشعابات با همکاری سازمان‌های مربوطه صورت می‌گیرد، گفت: مددجویان پس از معرفی کمیته امداد با مراجعه به این سازمان‌ها از این نوع تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز 16 خانوار از این نوع خدمات بهره‌مند شده‌اند، گفت: بر اساس برآورد صورت گرفته 38 میلیون ریال در این راستا هزینه شده است.

پناهی با بیان اینکه هدف از ارائه این نوع خدمات کمک به حل مشکلات مددجویان است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد با ارائه خدمات مختلف در تلاش به منظور محرومیت‌زدایی، بهره‌مندی خانواده‌های محروم از امکانات مختلف و ... است.

انتهای پیام/73005/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول