اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد

رشد 257 درصدی صدور اسناد مالکیت روستایی در زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: طی سال‏های اخیر میزان صدور مالکیت روستایی در استان 257 درصد رشد داشته است.

رشد 257 درصدی صدور اسناد مالکیت روستایی در زنجان

احمد حاجی‏زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رشد صدور اسناد مالکیت روستایی در استان طی هشت سال اخیر بسیار بالاتر از سال‏های قبل از آن است.

وی به وضعیت صدور اسناد مالکیت روستایی اشاره کرد و افزود: قبل از سال 84 میزان صدور اسناد مالکیت روستایی 11 هزار و 726 مورد بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه صدور اسناد مالکیت روستایی ضروری است، یادآور شد: همواره تلاش‏های بسیاری در این راستا صورت گرفته است.

وی به وضعیت فعلی اسناد مالکیت روستایی در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر روستاهای استان به میزان 41 هزار و 976 مورد دارای سند مالکیت هستند.

حاجی‏زاده با بیان اینکه تلاش‌های زیادی برای توسعه صدور اسناد مالکیت در روستاهای استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته اقدامات مناسبی در این راستا صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان به وضعیت روستاهای استان در بعد از سال 84 اشاره کرد و گفت: در هشت سال اخیر 30 هزار و 250 سند برای واحدهای مسکونی روستاییان صادر شده است.

وی به درصد رشد اسناد مالکیت روستایی نسبت به 28 هزار و 450 واحد مسکونی استان اشاره کرد و افزود: به نسبت این واحدها 56 درصد رشد در صدور اسناد روستایی صورت گرفته است.

حاجی‏زاده با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی، خاطرنشان کرد: در سال‏های اخیر اقدامات خوبی در راستای مقاوم‏سازی واحدهای مسکونی روستایی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان از مقاوم‌سازی 45 هزار و 843 واحد مسکونی در استان خبر داد و گفت: مقاوم‏سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در هشت سال اخیر برای مقاوم‌سازی واحدهای روستایی انجام شده است، ادامه داد: مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی از ضروریات مهم در سال‌های اخیر بوده است.

حاجی‏زاده با تاکید بر توسعه واحدهای مقاوم‏سازی شده در سال‏های آینده، خاطرنشان کرد: مقاوم‌سازی واحدهای روستایی در سطح استان باید با روند مناسبی رو به جلو حرکت کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به تعداد واحدهای مقاوم‌سازی شده در هشت سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: در هشت سال اخیر 34 هزار و 294 واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده است.

وی واحدهای مقاوم‌سازی شده قبل از سال 84 را یادآور شد و تصریح کرد: قبل از سال 84 در سطح استان 11 هزار و 549 واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده است.

حاجی‏زاده از پیشرفت 296 درصدی مقاوم‏سازی واحدهای مسکونی در استان خبر داد و اظهار کرد: پیشرفت مناسبی در سال‏های اخیر صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به درصد رشد مقاوم‏سازی واحدهای مسکونی نسبت به 82 هزار و 450 واحد مسکونی استان اشاره کرد و افزود: در این راستا 56 درصد رشد در مقاوم‏سازی واحدهای مسکونی روستایی استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به احداث کانون‏های فرهنگی در سطح استان اضافه کرد: یکی از اقدامات دیگر بنیاد مسکن ساخت کانون‏های فرهنگی در استان بوده است.

حاجی‏زاده با بیان اینکه قبل از سال 84 هیچ کانون فرهنگی در سطح استان ساخته نشده بود، یادآور شد: طی سال‏های اخیر  اخیر 37 کانون فرهنگی ساخته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به اقدامات انجام شده در ساخت واحدهای مسکونی شهری اشاره کرد و گفت: اقدامات مناسبی در ساخت واحدهای مسکن شهری صورت گرفته است.

وی همچنین ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اقدامات بنیاد مسکن استان در ساخت مسکن مهر شهرهای کوچک نیز قابل قبول بوده است.

انتهای پیام/73002/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول