اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 145

عاشور: رسانه‎ها ابزار دشمن نشوند

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: رسانه‎ها باید در سایه قانونمداری به وظایف رسانه‎ای خود بپردازند و در بستر اطلاع‎رسانی، کاملا هوشمندانه عمل کنند که خدای ناکرده دانسته یا نادانسته ابزار رسانه‎ای دشمن نشوند.

عاشور: رسانه‎ها ابزار دشمن نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین عاشور ظهر امروز در جلسه هم‎اندیشی با اصحاب رسانه در فرآیند آگاهی‎بخشی جامعه در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی که در استانداری گلستان برگزار شد اظهار داشت: رسانه‎ها در مسیر اهداف امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری که حافظ این انقلاب هستند حرکت کنند.

وی با بیان اینکه امیدبخشی در مسیر حرکتی روشن به عنوان کارکرد ارزشمند یک رسانه تلقی می‎شود، افزود: با توجه به حساسیت‎ها که نظام اسلامی با آن روبروست و خباثت‎های دشمن در سطح جهان علیه کشور ایران کاملا واضح و مبرهن است لذا رسانه‎ها باید به گونه‎ای عمل کنند که آب در آسیاب دشمنان نریزند.

دشمنان سعی دارد فضای کشور را تاریک و خدمات نظام را کمرنگ جلوه دهند

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان اضافه کرد: در گذشته دشمنی مخالفان نظام اسلامی بعد از انتخابات نمود عینی داشت اما اکنون آنها بنای برنامه‎ریزی‎های خود را قبل از انتخابات گذاشته‎اند و تلاش دارند تا فضای کشور را تاریک و خدمات نظام را کمرنگ جلوه دهند تا نتیجه آن حضور حداقلی مردم پای صندوق‎های رای باشد.

عاشور با تاکید بر اینکه انتخابات می‎تواند نقطه عطف حماسه سیاسی باشد، اذعان کرد: وظیفه رسانه‎ها اطلاع‎رسانی شفاف است، امیدواریم خبرنگاران ستاد انتخابات استان را در این زمینه یاری کنند تا بر اساس قانون بتوانیم انتخاباتی شایسته، باشکوه و در شأن نظام اسلامی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه هوشمندی مردم ایران برای جهانیان ثابت شده است، ابراز داشت: ملت ایران در همه عرصه‎ها به خوبی نقش‎آفرینی کردند و در آزمون بعدی انتخابات نیز یقینا شور و شعور انقلابی خود را در معرض چشم جهانیان خواهند گذاشت.

نقش مطبوعات در افزایش مشارکت سیاسی مردم مهم و بااهمیت است

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان نقش مطبوعات را در افزایش مشارکت سیاسی مردم مهم و بااهمیت خواند و افزود: تاثیرگذاری رسانه‎ها در این زمینه بسیار زیاد است و معتقدم هر چه سواد سیاسی مردم در حوزه‎های سیاسی، اجتماعی و ... افزایش پیدا کند یقینا حضور آنها گسترده‎تر خواهد شد.

انتهای پیام/83001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول