اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج تاکید کرد

مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای با اجرای برنامه‌های مناسب در صدا و سیمای استان

امام جمعه یاسوج گفت: صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد باید برنامه‌هایی را به منظور مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای در دستور کار خود قرار دهد و عینیت بخشیدن برنامه‌های ماهواره‌ای در سیما معضلی برای جامعه است.

مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای با اجرای برنامه‌های مناسب در صدا و سیمای استان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رجب اظهار کرد: جای تاسف دارد بعد از گذشت بیش از 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز می‌گوییم باید امر حجاب و عفاف در جامعه اجرا شود.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه باید عبرت‌های تاریخ را بیاموزیم و به آنها توجه کنیم، گفت: هر شخص و مدیری در مسئولیت و سمت خود باید به وظیفه شخصی واقف باشد و آن را به نحو احسن انجام دهد و مدیر جمهوری اسلامی ایران باید مسلمان کامل باشد، انقلابی که دینی و فرهنگی بود متاسفانه امروزه بسیار کم‌رنگ شده و به سمت مادیات سوق داده شده است.

حجت‌الاسلام حسینی؛ حرام خواری را ریشه کلیه فسادها عنوان کرد و گفت: همه مسئولان و مدیران باید سعی کنند حرام خواری را در جامعه کم‌رنگ و ریشه‌کن کنند چرا که جامعه از فرد شروع می‌شود و هر کس باید از خود شروع کند تا جامعه‌ای سالم و عاری از معضل و مشکل داشته باشیم.

 برگزاری شورای فرهنگ عمومی امری واجب است

وی با تاکید به صدا و سیمای استانی و ارزیابی آن در کاهش معضلات اجتماعی در جامعه اذعان کرد: صدا و سیما باید برنامه و حرکاتی که شبکه‌های ماهواره‌ای بر افکار عمومی در سطح جامعه وارد می‌کنند مقابله و برنامه‌ای ضد آن را انجام و اجرا کنند نباید برنامه‌ای مشابه برنامه‌های ماهواره‌ای در صدا و سیما اجرا شود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه امروزه برنامه‌ها و نقشه‌های زیادی برای ضدیت و مقابله با فرهنگ اسلامی از سوی دشمنان طراحی می‌شود، گفت: اگر بتوانیم مردم را به فطرت بازگردانیم، نقشه‌های دشمن خنثی و بی‌تاثیر می‌شود و جامعه‌ای به دور از هرگونه معضلی خواهیم داشت.

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است

این مسئول استانی با بیان اینکه تبلیغ دین مختص فرصت و زمانی خاص نیست، اذعان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از وظایف همگانی است و نباید در دوره و زمان خاصی به آن پرداخته شود.

وی با تاکید بر برگزاری مستمر و همیشگی شورای فرهنگ عمومی بیان داشت: جلسات باید به صورت مستمر برگزار شود و هر مسئولی وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد و خود را مسئول بداند و مسئولانه فکر کند و چاره‌ای برای رفع مشکلات و معضلات جامعه اندیشیده شود.

حجت‌الاسلام حسینی برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی را امری واجب دانست و گفت: حضور اعضای حقوقی در جلسه نشان از مهم بودن آن دارد از این رو کلیه مدیران و مسئولان مرتبط با فرهنگ عمومی استان باید در این جلسات شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/82011/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول