اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی اداره‌کل اوقاف خراسان‌رضوی خبر داد

رتبه سوم اداره اوقاف خراسان‌رضوی در کشور

مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی در بین ادارات اوقاف کشور مقام سوم را به دست آورد.

رتبه سوم اداره اوقاف خراسان‌رضوی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امرو خیریه خراسان‌رضوی، محمدرضا فعال اظهار کرد: طی بازرسی عملکرد که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه از تمام استان‌ها انجام شد، استان خراسان‌رضوی مقام سوم را به دست آورد.

وی افزود: کار بازرسی از ستادهای اداره کل از جمله روابط عمومی، فرهنگی اجتماعی، بازرسی، تحقیق، حقوقی و ثبتی، توسعه منابع و پشتیبانی، حراست، منابع مالی غیرعمومی، بهره‌وری اقتصادی انجام شد.

فعال خاطرنشان کرد: رتبه اداره کل اوقاف نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی یادآور شد: در این بازرسی از استان حوزه روابط عمومی با 94 امتیاز مقام نخست، معاونت فرهنگی اجتماعی با 92 امتیاز در رتبه دوم و حوزه بازرسی با 91 امتیاز رتبه سوم و حوزه تحقیق در رتبه چهارم قرار گرفت.

مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: ادارات اوقاف شهرستان‌ها نیز در این رده‌بندی قرار گرفتند و ادارات کاشمر، ناحیه دو و ناحیه یک مشهد مقام‌های نخست تا سوم در استان را در سرفصل‌های حقوقی و ثبتی، بهره‌وری اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و مالی غیرعمومی را کسب کردند.

انتهای پیام/70003/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول