اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی وگردشگری دزفول مطرح کرد

تخصیص دیرهنگام اعتبارات مشکل اساسی پروژه‌های میراث فرهنگی دزفول

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول از تخصیص دیرهنگام اعتبارات این اداره انتقاد کرد و گفت: مشکل اساسی پروژه‌های میراث فرهنگی این شهرستان تخصیص دیرهنگام اعتبارات است.

تخصیص دیرهنگام اعتبارات مشکل اساسی پروژه‌های میراث فرهنگی دزفول

غلامعلی باغبان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: تسهیلات عمرانی در زمان مناسب و به موقع برای مرمت و بهسازی به اداره میراث فرهنگی و گردشگری اختصاص داده نمی‌شود و همین مشکل، معضلی برای پروژه‌های میراث فرهنگی شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری دزفول افزود: برای بهسازی، مرمت و ساماندهی آثار تاریخی تسهیلات به موقع به اداره میراث فرهنگی و گردشگری داده نمی‌شود و سرعت زیاد پروژه‌ها نیز باعث می‌شود تا کار مرمت که نیاز به زمان زیادی دارد با دقت انجام نشود.

باغبان‌زاده در مورد اینکه تسهیلات عمرانی به موقع به اداره میراث فرهنگی و گردشگری داده نمی‌شود، گفت: اگر در نیمه اول سال اعتبار داده شود، فرصت و امکان بیشتری برای جذب اعتبار و کار خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه اعتبارات اختصاص داده شده برای مرمت و بهسازی و ساماندهی آثار تاریخی و ثبت ملی شده آخر سال به اداره میراث فرهنگی و گردشگری داده می‌شود و در این زمان عملا فرصت از اداره میراث فرهنگی برای انجام امور گرفته شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری دزفول تصریح کرد: وقتی تسهیلات در زمان مناسب اختصاص داده نشود فرصت بسیار اندکی برای تدوین و برنامه‌ریزی در مرمت و بهسازی آثار تاریخی در این شهرستان داریم.

باغبان‌زاده در پایان افزود: امیدواریم اختصاص تسهیلات به موقع انجام شود تا بتوانیم کارهای بیشتری را با برنامه‌ریزی دقیق در زمینه حفظ و مرمت آثار تاریخی این شهرستان انجام دهیم.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول