اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهربابک عنوان کرد

تشکیک در سلامت انتخابات از برنامه‌های دشمن برای انتخابات

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهربابک سرگرم کردن مردم به یک مسئله سیاسی یا امنیتی را از برنامه‌های دشمن برای انتخابات ایران ذکر کرد و گفت: تشکیک در سلامت انتخابات از دیگر برنامه‌های دشمن برای انتخابات است.

تشکیک در سلامت انتخابات از برنامه‌های دشمن برای انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، علی اسدی در جمع نمازگزاران مسجد ولیعصر (عج) شهربابک اظهار داشت: دشمن برای انتخابات ایران برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده که از مهم‌ترین آنها پوشش وسیع رسانه‌ای شبکه‌های غربی علیه انتخابات ایران است.

وی ناامید کردن مردم از پیشرفت‌های نظام را از دیگر برنامه‌های دشمن دانست و گفت: ارتقای درجه علمی ایران از 16 به 12 در سطح جهان نشان از پیشرفت چشمگیر ایران از نظر علمی دارد، اما دشمن به دنبال زیر سئوال بردن این پیشرفت‌ها است.

اسدی ایجاد تردید در دل مردم برای کاهش مشارکت مردمی، ایجاد اختلاف بین مسئولان و سرگرم کردن مردم به یک مسئله سیاسی یا امنیتی را از دیگر برنامه‌های دشمن برای انتخابات ایران ذکر کرد و بیان داشت: رسانه‌های بیگانه قصد دارند چنین به مردم القا کنند که اگر برخی کاندیداها رأی بیاورند، تحریم‌های اقتصادی کاهش می‌یابد، اما مردم بدانند که پس از انتخابات ایران تحریم‌های اقتصادی حذف و این امر وابسته به انتخاب کاندیدایی خاص نیست.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) «هر کس با حکم شورای نگهبان مخالفت کند با اسلام مخالفت کرده است»، گفت: برخی کاندیداها با وجود اینکه صلاحیت آنان تایید نشده است، اما هنوز ستادهای تبلیغاتی خود را تعطیل نکرده‌اند که این سر باز زدن از حکم شورای نگهبان است.

اسدی سرگرم کردن مردم به یک مسئله سیاسی یا امنیتی را از برنامه‌های دشمن برای انتخابات ایران ذکر کرد و بیان داشت: تشکیک در سلامت انتخابات از دیگر برنامه‌های دشمن برای انتخابات است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهربابک خاطر نشان کرد: برخی افراد در دوره‌های قبل انتخابات ندای تقلب انتخابات را سر می‌دادند، اما در این دوره شرکت کردند که این امر نشان از کذایی بودن تقلب در انتخابات است.

انتهای پیام/80023/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول