اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 12 خرداد ماه صورت می‌گیرد

برگزاری همایش تبیین افق اشتغال در حوزه گردشگری در کاشان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان از برگزاری همایش آموزشی کارگاهی تبیین افق اشتغال در حوزه گردشگری این اداره همزمان با 12 خرداد ماه خبر داد.

برگزاری همایش تبیین افق اشتغال در حوزه گردشگری در کاشان

محمد باغبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این همایش آموزشی با هدف آشنایی شرکت‌های تعاونی گردشگری و دانشجویان رشته‌های مرتبط نظیر جهانگردی، هتل‌داری و گردشگری با اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری و معرفی ظرفیت‌های بالقوه این حوزه در ایجاد اشتغال در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق خلق حماسه اقتصادی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های آموزشی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان در حوزه‌های مختلف طی یکسال گذشته افزود: همایش‌های کارآفرینی در اقتصاد مقاومتی، بازاریابی در مشاغل خانگی، قلک خانواده در اقتصاد مقاومتی ، تلاشگران عرصه کار و تولید و نخستین همایش تأثیر آسیب‌های اجتماعی نوپدید بر سلامت و بهداشت محیط کار از جمله پنج همایش برگزار شده طی سال گذشته تاکنون است.

به گفته وی، گردشگری حوزه وسیع و درآمدزایی در عرصه کار و اشتغال است که می‌تواند شکوفایی اقتصادی و رونق کسب و کار را به ویژه در شهرستان تاریخی کاشان با اماکن گردشگری و منابع طبیعی توریسم‌پذیر ایجاد کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط عناصر متخصص و مجرب در راستای آشنایی تلاشگران عرصه کار و تولید با تکنیک‌ها و پیشرفت‌های به روز در حوزه‌های مختلف اشتغال نقش مؤثری در رشد و ارتقای صنعت و شکوفایی اقتصادی دارد.

باغبانی در پایان آموزش و پژوهش را از محورهای اصلی شکوفایی اقتصادی در واحدهای تولیدی دانست و گفت: حماسه اقتصادی در سایه تلاش و پشتکار کارگران، دانش متخصصان، تعامل تجربه‌های علمی و عملی بخش‌های دانش و صنعت و همکاری جمعی این عوامل خلق می‌شود.

انتهای پیام/2406/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول