اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه خبر داد

اجرای طرح نشاط معنوی در 3 بقعه متبرکه بشرویه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه از برگزاری طرح نشاط معنوی در سه بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نشاط معنوی در 3 بقعه متبرکه بشرویه

حجت‌الاسلام دادخدا خدایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اظهار داشت: در راستای غنی‌سازی و هدف‌بخشی به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان طرح نشاط معنوی در ایام تابستان در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح نشاط معنوی در سه امامزاده محمد بن اسحاق(ع) کرند، محمد بن اصغر(ع) هوگند و بی‌بی نجمه خاتون(س) مجد اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه هدف از برگزاری این طرح را ایفای نقش فعال در راستای قطب فرهنگی بقاع متبرکه، بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان و تقویت بنیه اعتقادی و مذهبی قشر جوان عنوان کرد. 

خدایی تصریح کرد: استفاده از فضای معنوی امامزادگان، ترویج اندیشه‌های ناب حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، تبلیغ و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر اهداف برگزاری طرح نشاط معنوی است.

وی متذکر شد: این طرح ویژه دختران و پسران در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به صورت تفکیک شده برگزار شده و کلاس‌هایی نظیر مباحث قرآنی، مباحث اخلاقی، آموزش آداب اسلامی و اجتماعی، آموزش احکام و بیان داستان‌های زندگانی پیامبران برپا می‌شود. 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و ایام فراغت دانش‌آموزان خواستار حضور قشر جوان و نوجوان در این طرح شد و حضور در این طرح معنوی را سبب تقویت و تحکیم باورهای دینی نسل جوان دانست.

 انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول