اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از خبرنگاران

همایش طلایه‌داران حماسه سیاسی در سنندج برگزار شد

همایش طلایه‌داران حماسه سیاسی با حضور جمعی از خبرنگاران کردستانی در سنندج برگزار شد.

همایش طلایه‌داران حماسه سیاسی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه بیت‌المقدس در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و خبرنگاران در سالن پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه به عنوان قشری تاثیرگذار در ترغیب و تشویق مردم برای حضور در عرصه‌های مختلف همواره پیشرو بوده‌اند.

محمدرضا قاسمی تصریح کرد: فعالیت انتخاباتی اصحاب رسانه از ماه‌ها پیش در سطح کشور و استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم کشور در انتخابات پیشرو نقش مهمی در خنثی‌ کردن توطئه‌های دشمنان به ویژه تحریم‌های اقتصادی دارد، اضافه کرد: بدون شک برگزاری انتخاباتی پرشور و مردمی اقتدار و عظمت کشور را در جهان تثبیت خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان الگو در جهان مطرح بوده و این مهم موجب شده استکبار جهانی دشمنی خود علیه ما را به اوج برساند که تنها راه مقابله با دشمن در چنین شرایطی داشتن افرادی توانمند در راس بدنه حکومت است.

قاسمی افزود: انتخاب رئیس ‌جمهوری اصلح و شجاع توسط مردم تنها راه نشاندن دشمنان سرجایشان است.

وی با تاکید بر اینکه مردم با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب بهترین گزینه حماسه‌ای را که رهبر معظم انقلاب مدنظر دارد خلق خواهند کرد، افزود: خلق حماسه سیاسی در 24 خردادماه جاری زمینه و ظرفیت را برای تحقق حماسه اقتصادی نیز فراهم می‌کند.

به گفته وی، ملت ایران اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب همواره ثابت کرده‌اند که در عرصه‌های سرنوشت‌ساز همواره در خط مقدم بوده و برای تحقق اهداف انقلاب و تبعیت از رهبری حاضر به پرداخت هر نوع هزینه‌ای هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه ملت ایران برای رسیدن به این نقطه هزینه‌های زیادی پرداخت کرده‌اند، گفت: تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده هزینه‌های سنگینی است که ملت ایران در راستای تشکیل، تثبیت و ماندگاری انقلاب اسلامی پرداخته‌اند.

قاسمی از انتخابات پیشرو به عنوان عرصه امتحان و میدان نبرد دیگری برای مقابله با تهدیدات دشمنان نام برد و گفت: دشمن سعی دارد با تبلیغات مختلف مانع از حضور مردم در انتخابات شود و برای رسیدن به این هدف دست به اجرای هر نوع توطئه‌ای می‌زند.

وی به اهداف برگزاری این همایش نیز اشاره کرد و ادامه داد: این همایش به منظور ایجاد تعامل بیش از پیش اصحاب رسانه و تبادل نظرات و ایده‌های آنان با هماهنگی خانه مطبوعات استان، سرای روزنامه‌نگاران و بسیج رسانه سپاه بیت‌المقدس برگزار شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: این سازمان در استان نوپاست و نیاز به همکاری و تعامل یکا‌یک اصحاب رسانه برای تحقق اهدافش دارد.

وی از ایجاد مجمع بسیج استانی رسانه در آینده نزدیک در استان خبر داد و گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و رایزنی‌هایی نیز با برخی از فعالان عرصه رسانه در استان صورت گرفته است.

این مسئول در پایان بر تلاش بیش از پیش اصحاب رسانه برای شناساندن و معرفی شهدای شاخص استان در سال‌جاری تاکید کرد و گفت: در راستای شناساندن و معرفی ایثار و از خودگذشتگی بسیاری از شهدای استان که در درگیری با ضد انقلاب در اوایل پیروزی انقلاب به شهادت رسیده‌اند کار چندانی انجام نشده است.

انتهای پیام/79002/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول