اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع):

حماسه اقتصادی در پی خلق حماسه سیاسی به وجود می‌آید

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: خلق حماسه سیاسی باشکوه و ماندگار در 24 خرداد ماه جاری، حماسه اقتصادی را به دنبال دارد.

حماسه اقتصادی در پی خلق حماسه سیاسی به وجود می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سردار الله‌نور نوراللهی صبح امروز در همایش بصیرتی حماسه‌سازان عاشورایی و تجدید میثاق با شهدا که به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج مسلم‌بن عقیل شهر لامرد و با حضور هزاران نفر از خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، بسیجیان و آحاد مردم شهر لامرد برگزار شد، اظهار داشت: تا زمانی که تفکر و روحیه جهادی در کشور نهادینه و حکم‌فرماست دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و خود‌ آنان نیز امروز به این موضوع پی برده‌‌اند.

وی افزود: دشمن هیچ‌گاه قانع و راضی نمی‌شود مگر اینکه ما با تفکر و روحیه جهادی آنان را بترسانیم.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه عمق توطئه دشمنان انقلاب اسلامی گرفتن دین مبین اسلام از مردم و به ویژه جوانان است گفت: امروز همان کسانی که مدعی حقوق بشر هستند جایزه‌های بین‌المللی خود را به کسانی اعطا می‌کنند که بتوانند بیشترین ضربه را به دین مبین اسلام و جمهوری اسلامی وارد کنند.

نوراللهی به سناریوهای عمده دشمن اشاره کرد و بیان داشت: تلاش برهم زدن انسجام ملی با ایجاد تنش و تفرقه یکی از سناریوهای دشمن است.

این مسئول ادامه داد: هر قلمی و قدمی که بر اساس تنش و تفرقه بر‌داشته شود نتیجه آن آب ریختن به آسیاب دشمن و باعث برهم زدن انسجام ملی است.

وی کاهش اعتماد ملی نسبت به ولایت فقیه را یکی دیگر از سناریوهای دشمن دانست و خاطرنشان کرد: برای اینکه اقتدار ملی ما را از بین ببرند تمام تلاش و هزینه‌ها و مزدوران خود را به کار گرفته‌اند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) به موضوع انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و ابراز داشت: با یاد و نام شهدا در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم.‌

نوراللهی اضافه کرد: خلق حماسه سیاسی باشکوه و ماندگار در 24 خرداد ماه جاری، حماسه اقتصادی را نیز به دنبال دارد.

به گزارش فارس، در ادامه این همایش از تمثال جدید 14 شهید والامقام پایگاه مقاومت بسیج مسلم‌بن عقیل محله کهوردان شهر لامرد رونمایی شد.

انتهای پیام/ 2448/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول