اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

مردم ساوجبلاغ برای خلق حماسه سیاسی آماده هستند

استاندار البرز گفت: مردم ساوجبلاغ برای خلق حماسه سیاسی آماده هستند.

مردم ساوجبلاغ برای خلق حماسه سیاسی آماده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، اصغر عربیان ظهر امروز در نشست با فرماندار این شهرستان اظهار داشت: مردم برای خلق حماسه سیاسی آمادگی کامل دارند و می‌خواهند با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را با شکست بزرگی مواجه سازند.

وی ادامه داد: مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی بارها و بارها اقتدار خود را به نمایش گذاشته‌اند و با حضور در صحنه‌های مختلف موفق شده‌اند که دشمنان را مأیوس کرده و نقشه‌های آنان را برای ضربه زدن به این انقلاب از بین ببرند.

استاندار البرز با اشاره به این که امروز دشمن برای ضربه زدن به این انتخابات نقشه‌های شوم کشیده است افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان برای ضربه‌زدن به این نظام مقدس توطئه‌های مختلفی را چیده‌اند اما هر بار با شکست بزرگی مواجه شدند.

عربیان با بیان این که مردم ولایتمدار و آگاه ایران اسلامی با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری همیشه پیروز میدان بوده‌اند و در برهه‌های مختلف دشمنان را شکست داده‌اند ادامه داد: در انتخابات آتی نیز ملت ایران با ولایتمداری و با حضوری گسترده توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و آنان را به شکست وا می‌دارند.

استاندار البرز انتخاب اصلح و حضور حداکثری را دو اولویت خلق حماسه سیاسی در انتخابات خرداد 92 ذکر کرد و گفت: ملت ایران در انتخابات آتی با حضوری حداکثری و با انتخاب فرد اصلح شکوه و عظمت این انتخابات را نیز با دیگر به رخ جهانیان خواهند کشانید.

عربیان با بیان این که برگزارکنندگان انتخابات نیز همواره در تلاش هستند تا زمینه‌های حضوری حداکثری را برای مردم فراهم کنند افزود: انتخاب آگاهانه و هوشمندانه یکی از مهمترین مسائلی است که مردم برای رأی دادن باید به آن توجه داشته باشند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری هر چه باشکوه انتخابات خواستار حضور پرشور مردم در 24 خرداد شد.

انتهای پیام/2302/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول