اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

وبلاگ‌نویسان از کاندیدای محبوب خود می‌گویند-۲۳

حدادعادل، خدمت‌گزار ملت و بازوی پرتوان رهبری

دکتر حداد با محبوبیتی که در بین نخبگان جامعه دارد می‌تواند هیئت دولت کامل و خدمت‌گزاری را تشکیل دهد که بتواند آرامش را درکشور حاکم و کشور را منطقی و معقول اداره کند.

حدادعادل، خدمت‌گزار ملت و بازوی پرتوان رهبری

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، وبلاگ ایران آرام نوشت:

1- نگاهی گذرا به عملکرد رؤسای دولت های پیشین به خوبی نشان می دهد که ولایت مداری و ساده زیستی مهمترین ویژگی رییس جمهور مورد تایید وملاک انتخاب ملت ایران بوده است.در نقطه مقابل نیز هر مشکلی که درکشور به وجود آمده به دلیل سرکشی  رؤسای جمهور در برابر تدابیر رهبری  و انتخاب شیوه های مدیریتی و زندگی توام با تجمل گرایی واشرافی گری بوده است. علاوه برآن، در دوران گذشته بودند اشخاصی  که به آرمان های امام (ره) ورهبری معظم انقلاب اسلامی  مؤمن و معتقد بودند ولی به دلیل برخورداری از روحیه خودخواهی و منیت، از راه راست دور و از مسیر ولایت مداری و خدمت گزاری  دوروازطرف مردم طرد شدند. حالا این سؤال را مطرح می کنیم که آیا تاکنون کسی  از دکتر غلامعلی حداد عادل سخنی خلاف  نظرات و دیدگاه هاوبیانات رهبری شنیده است؟ آیا ایشان حتی در یک مورد، زودتر ازرهبری  انقلاب اسلامی اظهارنظر کرده است؟آیا در مقابل رهبری،تکبر و منیتی داشته است؟ آیا درعمل و گفتار ایشان نکته ای هرچند کوچک که با تدابیر ونظرات حضرت امام خمینی ورهبرمعظم انقلاب اسلامی مشاهده شده است؟ آیا نشانی از تجمل گرایی و اشرافی گری در زندگی فردی، اجتماعی و مدیرتی ایشان مشاهده شده است؟ بدیهی است جواب همه این سؤال ها درمورد ایشان منفی است. به راستی که دکتر حدادعادل، مرد ی است اخلاقی و معنوی ولایت مدار که سجایای اخلاقی اش زبان زد عام و خاص است.

2- ایشان اصول گرایی با اخلاق، مؤمنی بصیر، دینداری عامل، صالح، انقلابی، پاک و بی آلایش، ادیب، ساده زیست، بی حاشیه، معتقد به آرمانهای امام وانقلاب و شهدا، باتجربه و عالم، مؤلف ده ها اثرعلمی و فرهنگی و مورد اعتماد واقبال ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

3- دکتر حدادعادل در جهت اعتلای علوم انسانی واسلامی نقش ویژه ای را تاکنون ایفا کرده و اقدامات شایسته ایشان قابل تقدیر است.

4- ایشان هم در حوزه علم فیزیک وهم در حوزه علوم انسانی اعم از زبان و ادبیات فارسی،تاریخ و فلسفه تخصص دارند و همین امر، روزنه ی امید وافق روشنی برای بازسازی زیر ساخت های علمی وفرهنگی  کشوررا نوید می دهد و می توان انتظار داشت که بتواند بین صنعت وفرهنگ ارتباط و توازن برقرار کند.

5- ایشان دارای خانواده و نزدیکانی بی حاشیه هستند که همگی دارای افتخارات و خدمات گسترده ای به  انقلاب اسلامی و ملت ایران می باشند.

6- از آنجایی که جناب آقای دکتر حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند ونزدیکی فکری و اعتقادی عمیقی با حضرت آقا دارند فردی امین و معتدل و مورد اعتماد می باشند.

7- درحال حاضر، یکی از بزرگترین ضعف های موجود در کشور بی اخلاقی سیاسی، تنش ها و تلاش های سیاسی بی نتیجه است و دراین شرایط،جامعه نیازمند دولتی آرام وبی حاشیه است. همان طور که ایشان در سخنرانی های اخیر خود بیان داشته اند که کشور امروز بیش از هر چیزی به آرامش نیاز دارد.

8- دکتر حدادعادل، در بد اخلاقی های اخیر به وجود آمده بین  دولت و مجلس موضعگیری قاطعی اتخاذ و در آرام کردن وضعیت نقش موثری داشتند. امروز کشور نیازمند آرامشی است که روحیه امید به آینده و انگیزه تلاش و مجاهدت را در نزد نسل جوان و آینده ساز کشوربارورکرده وزمینه ساز تحقق حماسه اقتصادی و حماسه ای سیاسی در کشور باشد.

9- ایشان با محبوبیتی که در بین نخبگان جامعه دارد می تواند هیئت دولت کامل و خدمت گذاری را تشکیل بدهد که  بتواند آرامش را درکشور حاکم و کشور را منطقی و معقول اداره کند.

درپایان این نوشته، این سؤال را مطرح می کنیم که: چرا انتخاب ما دکتر حداد عادل نباشد؟ آری! ایران عزیز و سربلند درشرایط حساس کنونی نیازمند رئیس جمهوری است که شیفته خدمت، خدمت گزار و دلسوز ملت و مجری تدابیر و نظرات امام امت باشد. مطمئن هستیم که ملت بزرگ ایران اسلامی با حضوری گسترده و آگاهانه در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخابی عاقلانه، حماسه سیاسی دیگری را رقم خواهند زد. ان شاءالله

 

 

* مطالب منتشر شده به معنای حمایت خبرگزاری فارس از کاندیدایی خاص نبوده و صرفا تریبونی است برای انعکاس تمام دیدگاه‌های فکری و سیاسی به جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری.

 

شما هم از کاندیدای خود حمایت کنید

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول