اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جنوبی‌ترین شهر سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد

برگزاری همایش یاد امام و شهدا در زرآباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرآباد گفت: به مناسبت گرامیداشت 14 خردادماه سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، همایش یاد امام و شهدا در زرآباد جنوب‌ترین شهر سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش یاد امام و شهدا در زرآباد

پرویز پودینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرآباد اظهار داشت: گردهمایی بزرگ یاد امام و شهدا با حضور حداکثری معتمدین، ریش‌سفیدان، سران طوایف و اقشار مختلف شهر زرآباد، برگزار می‌شود.

وی افزود: این گردهمایی به منظور تجدید بیعت و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرآباد بیان کرد: هم اکنون نیز 80 نفر از بسیجیان بخش زرآباد در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور دارند تا در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی مشارکت داشته باشند و با آرمان‌های امام بزرگوار تجدید میثاق کنند.

پودینه خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‌ها و گردهمایی‌هایی در دورترین نقاط سنی نشین استان نشانگر علاقه‌مندی مردم منطقه نسبت به ارزش‌های انقلاب و اهداف والای امام راحل است.

وی گفت: مردم منطقه معتقدند که با گرامیداشت یاد و خاطر امام و شهدای انقلاب می‌توان به پیشرفت و تعالی کشور کمک کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرآباد بیان داشت: مردم منطقه زرآباد که در همجواری با استان هرمزگان زندگی می‌کنند با حضور خود در این برنامه‌ها و مشارکت عملی در اجرای آنها و نیز وجود علما و روحانیون منطقه، سطح بالایی از شعور و معرفت، ولایتمداری و وحدت را در دورترین نقطه کشورمان به نمایش می‌گذارند.

پودینه گفت: برگزاری همایش یاد امام و شهدا، پیام یکدلی، یکرنگی و وحدت مردم اهل سنت استان سیستان و بلوچستان برای حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب به جهانیان است.

وی یادآور شد: در سال‌جاری، بسیج منطقه توانسته است چندین نمایشگاه عکس و یادواره شهدا را برگزار کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرآباد ادامه داد: همچنین به مناسبت گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد، مراسم محوری در روستای سورو بخش زرآباد با حضور سخنران مدعو برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: همچنین در هفته آینده، یادواره شهدا در شهر زرآباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول