اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محقق حوزه علمیه قم:

امام خمینی (ره) دنیا را متوجه عظمت اسلام کرد

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم گفت: امام خمینی (ره) با قیام خود علیه کانون ظلم و ستم در ایران تمام معادلات جهانی را بر هم زد و در برابر نظام استکباری ایستاد و دنیا را متوجه عظمت اسلام و تعالیم قرآنی کرد.

امام خمینی (ره) دنیا را متوجه عظمت اسلام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید احمدمحی‌الدین میرمرشدی امشب در جمع مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در سنندج ضمن تسلیت سالگرد عروج ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، از امام راحل به عنوان احیاگر ارزش‌های دینی و اسلامی در عصر امروز نام برد و اظهار کرد: صداقت و مردم‌داری رمز ماندگاری نام امام خمینی(ره) است.

به گفته وی، ایجاد وحدت و همدلی در بین ملت ایران مهم‌ترین اولویت امام راحل بود و با همین پشتوانه عظیم ملت و وحدت دژ محکم شاه و دست نشانده‌هایشان را سرنگون کرد.

این پژوهشگر حوزه علمیه قم افزود: امام راحل با قیام خود علیه کانون ظلم و ستم در ایران تمام معادلات جهانی را بر هم زد و در برابر نظام استکباری ایستاد و دنیا را متوجه عظمت اسلام و تعالیم قرآنی کرد.

میرمرشدی در ادامه به ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح و اهمیت حضور مردم در انتخابات‌های پیش‌رو اشاره کرد و گفت: توسعه فرهنگی در کنار توسعه اقتصادی و مادی یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز در کشور است.

وی اذعان داشت: به دلیل نبود برنامه در دولت‌های گذشته در زمینه توسعه فرهنگی هم‌پای توسعه اقتصادی، متأسفانه امروز هر قشری در جامعه با هر میزان سرمایه‌ و در هر مقطع اجتماعی هنوز می‌نالند.

این پژوهشگر حوزه علمیه قم عنوان کرد: یکی از اشتباهات دولت‌های مختلف، ایجاد زمینه توسعه اقتصادی و مالی و بی‌توجهی کردن به زیرساخت‌ها و توسعه فرهنگی بوده است.

میرمرشدی با بیان اینکه اکنون عدالت در فرهنگ معنایی ندارد، افزود: وقتی فرهنگ قناعت، کمک به دیگران، قدم برداشتن برای رضای خدا و احترام به حقوق دیگران در جامعه وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات خود به خود حل می‌شود.ان

وی، صادق بودن و تبعیت کامل از ولایت به عنوان فصل‌الخطاب را از مهم‌ترین خواسته‌های مردم از ریاست جمهور آینده عنوان کرد و گفت: ملت ایران در انتخابات به دنبال فردی صادق هستند که یک رو بوده و با رهبری هیچگونه زاویه‌ای نداشته باشد.

این پژوهشگر حوزه علمیه قم تصریح کرد: اهل عمل بودن از دیگر ویژگی‌هایی است که باید در انتخاب رئیس جمهور آینده باید مورد توجه مردم قرار گیرد که در این راستا بررسی گذشته کاندیداهای و سیر حال آنان از گذشته تا به امروز بهترین راهنما برای مردم در انتخاب است.

میرمرشدی خاطرنشان کرد: کسی که کار اساسی انجام داده و در کارنامه‌اش خدمت به مردم را در سکان‌های دیگر دارد بدون شک بستر آماده‌تری برای انتخاب شایسته مردم خواهد بود.

وی گفت: انتخاب بهترین گزینه که بتواند سکان دولت را طی چهار سال آینده به درستی هدایت کنند، وظیفه ملت آگاه و همیشه در عرصه ایران است.

این پژوهشگر حوزه علمیه قم اذعان کرد: ایجاد انگیزه و شور در بین آحاد مردم به منظور حضور در این عرصه سیاسی به منظور تحقق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح‌ترین رئیس‌جمهور توسط آنان وظیفه سنگینی است که همه مسئولان در هر پست و مقامی باید در این راستا وظیفه‌مند گام بردارند.

میرمرشدی با بیان اینکه طیف قابل توجهی از جامعه به نوعی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند هستند، ابراز کرد: تلاش در راستای حضور آگاهانه و بصیر این افراد با معرفی ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح از سوی امدادگران باید تا زمان برگزاری این همه‌پرسی به صورت ویژه انجام شود.

وی در پایان یادآور شد: باید با بصیرت‌افزایی و تلاش برای مشارکت مردم سکان دولت را به دست رئیس‌جمهوری ارزشی و کاردان داده شود.

انتهای پیام/79002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول