اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل خبر داد

راهیابی 542 نفر به شوراهای شهر و روستای اردبیل

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل از راهیابی 542 نفر به پارلمان محلی در مناطق شهری و روستایی استان اردبیل خبر داد.

راهیابی 542 نفر به شوراهای شهر و روستای اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسدالله علی‌اکبری مجد عصر امروز در نشست اعضای ستاد انتخابات در اردبیل اظهار داشت: از تعداد 782 نفر کاندیدای شورای شهر در استان اردبیل صلاحیت 730 نفر تأیید شد که از این تعداد با رقابت نفس‌گیر نامزدهای شوراهای شهر 150 نفر به پارلمان محلی راه می‌یابند.

وی تصریح کرد: در مناطق روستایی نیز شاهد تأیید صلاحیت پنج هزار و 130 کاندیدا بودیم که 392 نفر از آنها راهی شورای اسلامی روستا می‌شوند تا بتوانند در این سنگر ارائه خدمات کنند.

علی‌اکبری مجد خاطرنشان کرد: در مجموع در نقاط شهری و روستایی استان اردبیل 542 نفر راهی پارلمان محلی شده و در این سنگر به هموطنان ارائه خدمات می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: تبلیغات رسمی کاندیداها از امروز شروع شده و به مدت یک هفته ادامه داشته و تا آخرین ساعات روز چهارشنبه هفته آینده تبلیغات به صورت گرم و پرشور استمرار می‌یابد، اما روز پنجشنبه 23 خرداد تبلیغات ممنوع بوده و از اولین ساعات روز جمعه 24 خردادماه نیز انتخابات چهارمین دوره شوراها و یازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

وی از نامزدها و هواداران آنها خواست قانون را ملاک و معیار خود قرار دهند و با نگه‌داشتن اصول اخلاقی در رقابت‌های سیاسی و انتخاباتی از هرگونه حرکت نامناسب جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین ستاد انتخابات استان با یادآوری اینکه اصل حاکم بر انتخابات جمهوری اسلامی ایران اصل آزادی با حفظ شئونات و اخلاق ارزشی است، یادآور شد: آنچه که در این زمینه مهم و اساسی به نظر می‌رسد، حضور صمیمی آحاد مردم در ناکام گذاشتن توطئه و ترفند دشمنان است که انتظار می‌رود در این زمینه حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به شکل دقیق و صحیح اتفاق بیفتد.

علی‌اکبری مجد در ادامه سخنان خود گفت: با همکاری شهرداری‌ها، مسئولان شهرهای مختلف و بخش‌ها مکان‌های مناسبی برای الصاق عکس کاندیداها تدارک دیده شده است که امیدواریم الصاق عکس در همین محل‌ها انجام شود و از چسباندن عکس‌های تبلیغاتی در تابلوهای راهنمایی و رانندگی، ‌مدارس، ادارات دولتی و... خودداری کنند.

وی در ادامه افزود: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به فضای انتخاباتی آرام، کم تنش و بسیار عاقلانه و مدبرانه نیاز داریم و ضرورت دارد بیش از هر زمان دیگر جلوی تبلیغات منفی و برخی بداخلاقی‌ها گرفته شود.

انتهای پیام/62006/ب30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول