اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهنوج اعلام کرد

جمع‌آوری آرای انتخابات کهنوج در 90 صندوق

فرماندار کهنوج گفت: حدود 90 صندوق رأی با 2 هزار عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

جمع‌آوری آرای انتخابات کهنوج در 90 صندوق

عباس اطمینانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: تاکنون با حضور کارشناسان استان کرمان جلسه‌های متعددی برگزار، نیروهای کاربر و بازرسان صندوق‌های اخذ رأی آموزش داده شده و همچنین برای اخذ رأی نیروی کافی جذب و آموزش آنها نیز انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان کهنوج حدود 90 صندوق رأی با 2 هزار عوامل اجرایی در نظر گرفته شده است، افزود: همچنین تعداد 90 دستگاه وسیله نقلیه، 90 دستگاه رایانه و دیگر ملزومات انتخاباتی نیز فراهم شده است.

اطمینانی با بیان اینکه از 27 نفر کاندیداهای شورای اسلامی شهر دو نفر انصراف داده و هم‌اکنون 25 نفر آنان تأیید صلاحیت شده‌اند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی دقیق و مدونی برای هر چه باشکوه‌تر برگزاری انتخابات طراحی و تمام امکانات برای پیشگیری از هرگونه ایجاد وقفه در روز برگزاری انتخابات فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه مجریان انتخابات با توجه به حجم وسیع کاری که پیش رو دارند، باید طبق تقویم اجرایی به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنند، ابراز داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب مشارکت عمومی اصل برگزاری انتخابات است، بنابراین باید تلاش کنیم تا مشارکت در شهرستان کهنوج افزایش یابد.

اطمینانی عنوان کرد: ما باید از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم تا آنچه برای بقای نظام جمهوری لازم است، مهیا شود و دشمن این بار فرصت پیدا نکند، انتخابات را به کام ملت ایران تلخ کند، زیرا ملت ایران با بیداری کامل در انتخابات شرکت می‌کند.

انتهای پیام/80006/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول