اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

برخورد با متظاهران استفاده از گیرنده‌های ماهواره‌ای

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: پلیس با کسانی که متظاهر به استفاده از گیرنده‌های ماهواره‌ای هستند، برخورد می‌کند.

برخورد با متظاهران استفاده از گیرنده‌های ماهواره‌ای

رحیم جهان‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آسیب‌های روان‌شناختی تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای، اظهار داشت: تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای به فرهنگ ایرانی و اسلامی ما آسیب وارد می‌کند و برای جلوگیری از بروز این آسیب‌ها ارگان‌های متولی آن از جمله نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران باید وارد کار شوند.

وی با بیان اینکه تماشای برنامه‌های تلویزیون بیگانه به شدت سلامت روانی و به دنبال آن سلامت جسمانی جامعه را تخریب می‌کند، تصریح کرد: وجود مشغله‌های فراوان در زندگی روزمره، نیاز انسان به آرامش را دو چندان کرده است.

جهان‌بخش خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهای تکنولوژی عصر حاضر ماهواره است که آرامش انسان را بر هم می‌زند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: برنامه‌های ماهواره‌ای در درون خود یک پرخاشگری نهادینه دارند که در قالب متدها و روش‌های هنری اقدام به ترویج پرخاشگری و عصبیت می‌کنند.

وی با اشاره به تأثیر برنامه‌های ماهواره‌ای در گرایش به مد و تشریفات، ابراز داشت: به دنبال تماشای این برنامه‌ها تجمل‌گرایی در افراد جامعه قوت می‌گیرد و توقعات افراد از زندگی به طور غیر معقول بالا می‌رود.

جهان‌بخش به برخورد پلیس نیروی انتظامی آذربایجان غربی با دارندگان گیرنده‌های ماهواره‌ای اشاره کرد و گفت: کسانی که متجاهر به استفاده از گیرنده‌های ماهواره‌ای هستند و علناً به مبانی قوانین جمهوری اسلامی ایران دهان‌کجی می‌کنند در اولویت برخورد پلیس قرار دارند.

وی ادامه داد: این افراد جرم آشکار انجام می‌دهند و مستوجب کیفر هستند.

انتهای پیام/61010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول