اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

بابایی: هواداران کاندیدا فضای سالم کشور را حفظ کنند

امام جمعه فردوس گفت: هواداران هر یک از کاندیدای ریاست جمهوری پس از اعلام نتیجه و انتخاب رئیس جمهور توسط مردم، فضای سالم کشور را حفظ کنند.

بابایی: هواداران کاندیدا فضای سالم کشور را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار داشت: با انتخاب فرد اصلح، بقیه کاندیداها باید به وی تبریک بگویند و رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنند.

وی افزود: کاندیدای انتخابات باید از هواداران خود بخواهند که فضای سالم کشور را حفظ و قانون را رعایت کنند.

امام جمعه فردوس از بصیرت‌افزایی مقام معظم رهبری برای شرکت در انتخابات، وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و نیز مردم حاضر در صحنه ایران اسلامی تقدیر کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری حضوری حماسی و پرشور به نمایش گذاشتند.

بابایی با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان به شرح صلوات مرویه پرداخت و گفت: ماه شعبان ماه بسیار شریف و به پیامبر اکرم (ص) منسوب است.

وی مناجات شعبانیه را مناجاتی با مضامین و عبارات عالی عرفان اصیل اسلامی دانست که اوج نجوا و دلال انسان کامل صاحب عصمت (ع) را با حقیقت مطلق نظام هستی تبیین می‌کند.

بابایی همچنین به فرارسیدن میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان اشاره کرد و افزود: خداوند بسیاری از نعمت‌های خود را در جوانی به انسان ارزانی می‌دارد که جوانان باید قدر آن را بدانند و از این نعمت‌ها مراقبت کنند.

انتهای پیام/69007/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول