اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

سرانگشتان ملت مهر ابطال را بر پیکر استکبار می‌زند

شهروند نهبندانی گفت: امروز حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و سرانگشتان آنها مهر ابطال را بر پیکر استکبار جهانی و دشمنان می‌زند.

سرانگشتان ملت مهر ابطال را بر پیکر استکبار می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نهبندان همچنان شاهد ازدحام جمعیت و رای‌دهندگان است.

حضور حماسی و پرشور ملت در انتخابات جای بسی شکر دارد و حضور حداکثری مردم نهبندان نیز در شعب اخذ رای مثال‌زدنی است.

یکی از شهروندان نهبندانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: در این کشور بعد از پیروزی انقلاب به تعداد سال‌های عمر آن انتخابات برگزار شده و در تمامی این انتخابات حضور مردم قابل تحسین بوده است.

حسین شریفی با بیان اینکه امروز هر کس دلسوز این نظام است باید در انتخابات شرکت کند، ادامه داد: حضور حداکثری و رای اصلح در حقیقت لبیک به ندای امام راحل و رهبری است و این حضورها و آراء پشتوانه نظام اسلامی بشمار می‌رود.

وی تصریح کرد: امروز حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و سرانگشتان آنها مهر ابطال را بر پیکر استکبار جهانی و دشمنان اسلام و قرآن می‌زند.

این شهروند نهبندانی با اشاره به اینکه دشمن توطئه چیده تا مشارکت مردم در این انتخابات را به حداقل برساند، افزود: اما ملت با حضور پرشور و حداکثری در این انتخابات همانند گذشته نقشه‌های دشمن را نقش بر آب و کمر آنها را خواهد شکست.

شریفی متذکر شد: هر برگ رای در حقیقت یک تیر بر پیکر دشمن است و حضور حداکثری و انتخاب اصلح سبب سرافرازی و متعالی شدن نظام و انقلاب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از هر منظری که به انتخابات نگاه شود بسیار مهم است چرا انتخابات در عرصه‌های داخلی و خارجی بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/69003/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول