اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر واحد آموزش حوزه هنری اردبیل:

حوزه هنری خلاقیت‌ها را بروز و ظهور می‌دهد

مدیر واحد آموزش حوزه هنری استان اردبیل گفت: حوزه هنری با فعالیت‌های متنوع و زیرساخت‌های قوی تلاش می‌کند تا استعداد ناب جوانان و نوجوانان این سرزمین به منصه ظهور و بروز برسد.

حوزه هنری خلاقیت‌ها را بروز و ظهور می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالرحمان مجرد عصر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های تابستانی حوزه هنری در اردبیل اظهار داشت: آنچه که حوزه هنری در سال‌های اخیر موفق به انجام آن شده ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به هنرهای مختلف و بروز و ظهور خلاقیت آنها است که به نظر می‌رسد در این عرصه باید با همت و درایت بیشتر عمل کرد.

وی تصریح کرد: حوزه هنری استان کارگاه‌های آموزشی خود را در تمام مقاطع سنی و در رشته‌های طراحی، نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، تذهیب، کاریکاتور، عکاسی، شعر، داستان، خاطره‌نویسی و موسیقی سنتی برگزار می‌کند.

مجرد خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته حضور جوانان و استقبال آنها از این برنامه‌ها در حد مطلوب بوده که امیدواریم امسال نیز همین بستر و زمینه تقویتی بهتر فراهم آید.

این مسئول به تجربه 10 ساله واحد آموزش حوزه هنری در زمینه آموزش‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از هنرمندان در تأمین نیازهای تربیتی و هنری نقش مؤثر و حقیقی را ایفا کردند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: واحد آموزش حوزه هنری استان اردبیل با بیش از یک دهه فعالیت و سابقه توانسته در تأمین نیازهای تربیتی و هنری نوجوانان و جوانان نقش مؤثری را ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر واحد آموزش حوزه هنری استان افزود: از ویژگی‌های دوره‌های آموزشی می‌توان به بهره‌گیری از مدرسان فعال و با تجربه استان، ارسال آثار رایگان به جشنواره‌ها، مسابقات و برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته دانشگاهی و همچنین انتشار مجموعه آثار هنرجویان اشاره کرد.

مجرد تصریح کرد:‌ حوزه هنری با احساس مسئولیت در سال‌های اخیر فضایی را برای قشر جوان و نوجوان انقلابی فراهم کرده تا بیش از هر زمان دیگر به بلوغ فکری، هنری و ارزشی آنها کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: قطعاً برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر به ویژه در ایامی که دانش‌آموزان در فراغت از تحصیل به سر می‌برند، می‌تواند مهیاکننده فضایی باشد تا از این ظرفیت بهره کامل برده شود.

مجرد اضافه کرد: ثبت‌نام در کلاس‌های ترم تابستان تا 10 تیرماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند به واحد آموزش حوزه هنری استان اردبیل مراجعه کنند.

انتهای پیام/62006/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول