اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون

تصادفات جان 29 نفر را در شهرستان زنجان گرفت

مدیرکل پزشکی قانونی زنجان گفت: از مجموع 43 کشته تلفات رانندگی از آغاز سال‎جاری در استان 29 نفر در شهرستان زنجان جان خود را از دست داده‌اند.

تصادفات جان 29 نفر را در شهرستان زنجان گرفت

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان شکستگی را از مهم‌ترین دلایل تلفات تصادفات رانندگی در سطح استان زنجان دانست و اظهار کرد: از آغاز سال‎جاری تاکنون 22 نفر بر اثر شکستگی اعضای بدن جان خود را در تصادفات رانندگی از دست داده‌اند.

وی ضربه به سر و خونریزی را از دیگر دلایل تلفات حوادث رانندگی طی سال‎جاری عنوان کرد و افزود: دلیل فوت 16 نفر از کشته‎شدگان تصادفات رانندگی در استان زنجان ضربه سر و دو نفر هم خونریزی گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان اضافه کرد: زنجان دارای بیشترین تلفات رانندگی در بین شهرستان‌های استان بوده و از مجموع 43 کشته تلفات رانندگی، 29 نفر در سطح شهرستان زنجان جان خود را از دست داده‌اند.

وی شهرستان‌های ابهر، خدابنده، خرم‌دره و طارم را با هشت، سه، دو و یک نفر به ترتیب در رده‌های بعدی پس از زنجان به لحاظ تعداد کشته‌ها در تلفات رانندگی عنوان کرد.

فروزش با بیان اینکه خودرو‌های سواری بیشترین نقش را در تلفات رانندگی استان زنجان داشته‌اند، اضافه کرد: از مجموع 43 کشته حوادث رانندگی 24 نفر در تصادفات خودروهای سواری جان خود را از دست داده‌اند.

وی موتورسیکلت را بعد از خودروی سواری دومین وسیله نقلیه در تصادفات مرگبار استان زنجان معرفی کرد و ادامه داد: این وسیله عامل 10 مورد از مرگ‌های تصادفات رانندگی بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: چهار نفر از کشته‎شدگان تصادفات رانندگی استان از آغاز سال‎جاری عابران پیاده بوده‌اند.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول