اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

تصادفات رانندگی 10 کشته و مجروح بر جای گذاشت

بر اساس اعلام معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی وقوع دو سانحه رانندگی در محورهای استان مرکزی دو کشته و هشت مجروح بر جای گذاشت.

تصادفات رانندگی 10 کشته و مجروح بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، روز گذشته خبر یک فقره تصادف فوتی در محور اراک قم کیلومتر 60 به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مخابره شد و بلافاصله ماموران پلیس‌راه و پاسگاه مشک‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

در این سانحه یک دستگاه پژو پرشیا با پنج سرنشین به علت عدم توجه به جلو واژگون شده بود که یکی از سرنشینان خودرو که بانویی 60 ساله بود به علت جراحات وارده در دم فوت کرد و راننده و سه سرنشین دیگر خودرو نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

بنا بر این گزارش، سانحه بعدی در ابتدای جاده روستای طرمزد از توابع شهرستان اراک به وقوع پیوست که در این حادثه یک دستگاه سواری پیکان با پنج سرنشین به علت عدم توجه به جلو با بلوک‌های کنار جاده برخورد کرد و هر پنج نفر مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.

یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

انتهای پیام/87001/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول