اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

مهم‌ترین بستر برای حضور پیشکسوتان در عرصه‌های اقتصادی فعال‌‌سازی تعاونی‌ها است

استاندار خراسان‌رضوی مهم‌ترین بستر و قانونی‌ترین زمینه برای استفاده از پیشکسوتان در عرصه‌های مختلف تولیدی و اقتصادی را فعال‌سازی و تقویت تعاونی‌ها دانست.

مهم‌ترین بستر برای حضور پیشکسوتان در عرصه‌های اقتصادی فعال‌‌سازی تعاونی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌‌مهر ظهر امروز در مراسم تقدیر از پیشکسوتان بازنشسته استانداری خراسان‌رضوی اظهار داشت: تلاش برای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به بازنشستگان در زمینه‌های مختلف رفاهی و خدمات درمانی از جمله مواردی است که با جدیت دنبال می‌شود.

استاندار خراسان‌رضوی از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا نسبت به تکریم و تعظیم بازنشستگان تلاش مضاعفی کنند.

فروزان‌‌مهر با بیان اینکه بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های انسانی این مجموعه هستند؛ بر لزوم استمرار ارتباط آنان با استانداری به منظور انتقال تجربیات و آموخته‌های آنها به کارکنان جوان تاکید کرد.

استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه شاغلان امروز بازنشستگان فردا هستند، گفت: استفاده موثر و منطقی و به کارگیری تجارب و اندوخته‌های ارزشمند پیشکسوتان به منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم و پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان ضروری است.

وی با اشاره به فرمایش مقام عظمای ولایت مبنی برحفظ روحیه امید و نشاط در محیط بازنشستگی اظهار داشت: تحقق این مهم، تاثیر مستقیم بر افزایش بهره‌وری شاغلان دارد.

استاندار خراسان‌رضوی از دوران بازنشستگی به عنوان یکی از طلایی‌ترین دوره‌های زندگی هر فرد یاد کرد و گفت: از هر ظرفیت قانونی برای توانمندسازی بازنشستگان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول