اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

اعتدال نیاز امروز کشور است/ رفتارهای افراط گرایانه موجب اختلاف می‌شود

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتدال نیاز امروز کشور در داخل و خارج است و باید از رفتارهای افراط گرایانه که موجب اختلاف و چالش در کشور می‌شود، اجتناب کرد.

اعتدال نیاز امروز کشور است/ رفتارهای افراط گرایانه موجب اختلاف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی بعد از ظهر امروز در جمع نخبگان و فعالان احزاب و گروه‌های سیاسی در این شهرستان با قدردانی از هوشیاری و بصیرت مردم در انتخابات اظهار داشت: ملت هوشمند و آگاه ایران با لبیک به مقام عظمای ولایت 24 خرداد ماه حماسه عظیم سیاسی را خلق، چشم مستکبران عالم را با حضور حداکثری خود کور و امید آنان را ناامید کردند.

وی با اشاره به اینکه رفتار امت نیز در راستای رفتار رهبر و پیشوای خود است، افزود: حقیقت انقلاب اسلامی نوعی دگرگونی است که به صورت بسیار مؤثری در سراسر جهان شکل گرفته و این فرصت را برای تمام ملل با هر دین و زبان به وجود آورد تا بر سرنوشت خود حاکم باشند.

عارفی با بیان اینکه قبل از انقلاب جهان زیر سلطه دو قطب شرق و غرب بوده است، تصریح کرد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی توسط ملت ایران بزرگترین حماسه عالم خلق شد و نوع جدیدی از حاکمیت در جهان به وجود آمد که همچنان رو به رشد و پیشرفت است.

وی ابراز داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان داخلی و خارجی با توطئه‌ها و نقشه‌های فراوان در کشور تنش ایجاد کردند، اما این ملت با بصیرت اندک اندک رسوباتی که در کشور فضای همدلی را در میان مردم متشنج می‌کردند، کنار زده و رسوب‌زدایی کردند.

عارفی با بیان اینکه تبلور این کار در 24 خرداد ماه بود، عنوان کرد: در روز انتخابات و پس از پیروزی ملت در خلق حماسه سیاسی تمام آحاد جامعه خرسند و خوشحال بودند که نشان دهنده بلوغ سیاسی مردم بود و این امر تنها با مدیریت و مهندسی اجتماعی و سیاسی مقام عظمای ولایت صورت گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه منتخب مردم با اکثریت آرای مردم برگزیده شد، باید همه با همکاری و تعامل با یکدیگر منتخب ملت را حمایت و پشتیبانی کنیم.

عارفی با اشاره به هزینه کردن هزاران میلیاردها دلار برای ایجاد تفرقه در میان مردم توسط دشمنان نظام بیان داشت: آنان تنها در مدت کوتاهی در فتنه 88 موفق شدند، اما مردم با وحدت و بصیرت در 9 دی ماه چشم فتنه را کور کردند.

وی با بیان اینکه امروز با خلق حماسه سیاسی طعم این انتخابات در کام مردم شیرین شد، اذعان داشت: دشمنان تمام توان خود را به کار بردند تا انتخابات را به چالش بکشند، اما با مشارکت گسترده مردم تمام معادلات آنان به هم ریخت.

عارفی با تأکید بر اینکه طبق فرمایش رهبری این رویداد تنها مصلحت خداوند بوده است، خاطر نشان کرد: مردم فرد اصلح را تشخیص می‌دهند، بنابراین باید آنچه را که اکثریت مردم برگزیده، حمایت کنیم که این امر نشان‌دهنده جامعه‌ای متمدن و پیشرفته و بلوغ سیاسی احزاب و گروه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه روحانی دارای شخصیتی متعادل و مشی اعتدال است، اظهار داشت: اعتدال نیاز امروز مملکت ما در داخل و خارج است و باید از رفتارهای افراط گرایانه که موجب اختلاف و چالش در کشور می‌شود، اجتناب کرد.

انتهای پیام/80001/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول