اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجانی:

روحانی با اعتدال رفتار انتقام‌جویانه و بداخلاقی‌ها را کنار می‌گذارد

عضو شورای سیاست‌گذاری ستاد حسن روحانی در اردبیل گفت: روحانی با اعتدال و دوری از هرگونه تنش رفتارهای نامناسب انتقام‌جویانه، بد‌رفتاری و بداخلاقی را کنار گذاشته و سعی خواهد کرد آرامش کشور را تضمین کند.

روحانی با اعتدال رفتار انتقام‌جویانه و بداخلاقی‌ها را کنار می‌گذارد

جواد زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مردم بدون آنکه تبلیغاتی گسترده صورت گیرد به رحمت الهی از جرقه، شعله فروزان برای اقتدار نظام اسلامی در سال 92 خلق کردند و به رقم برخی بسته بودن‌های فضای سیاسی از مدت‌ها قبل و راه‌بندان پرهزینه برای برخی کاندیداهای ریاست جمهوری تصمیم عاقلانه گرفته و با حضور مدبرانه و عاقلانه دشمن را ناکام کرده و حسن روحانی را که یکی از شاگردان امام راحل بود، برای ریاست قوه مجریه برگزیدند.

وی با یاد‌آوری اینکه این حضور، نوید بخش عمران و آبادانی و رشد و بالندگی انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: امیدواریم این حرکت همچنان امید‌بخش و رو به جلو حرکت کرده و فضای جامعه را به نقطه تلطیف سوق دهد.

این فعال سیاسی افزود: از همان ابتدا با حضور روحانی نظرها به سوی وی معطوف شد تا با تشکیل ستاد با همراهی بزرگان کشور و یک حرکت وفاق‌گونه نور امیدی در کشور پدیدار شود و با مشکلی که برای ادامه حضور هاشمی به وجود آمد ستاد غیر‌رسمی روحانی در استان اردبیل با اعضای شورای سیاست‌گذاری و همچنین کمیته‌های ستاد هاشمی عملاً برای تبلیغ روحانی فعالیت‌ها به شکل منسجم آغاز شد اما خیلی از اشخاص و جریان‌ها در این مسیر پای کار نیامده و به لحاظ وجود پاره‌ای از مشکلات غیر قابل طرح در قالب ستاد و کمیته‌ها فعالیت نکردند.

زنجانی از حسن روحانی به عنوان منتخب مردم در سمت ریاست جمهوری به عنوان شخصیت فرا جناحی، اهل مدارا و اعتدال یاد کرد و گفت: هر گونه حرکت انتقام‌جویانه، بد‌رفتاری و بد‌اخلاقی از سوی خود او و ستادهایش مردود بوده و جایگاهی ندارد.

وی ادامه داد: برخی از حرکت‌های تند و غیر‌منطقی در دوران اصلاحات و حاکمیت جریان اصلاحات و همچنین اصولگرایی نتیجه نداده و حتی به بن‌بست رسیده است.

عضو شورای سیاست‌گذاری ستاد حسن روحانی در اردبیل بیان داشت: در این بین راه اعتدال و وفاق ملی بر پایه ارزش‌های نظام و ولایت و منافع ملی در چار‌چوب شایسته سالاری نجات بخش خواهد بود.

رئیس ستاد هاشمی در انتخابات نهم ریاست جمهوری در استان اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: این انتخاب برای ایران، عالم تشیع و جهان بشریت پایان امید‌بخش، همدلی، تعامل، دوستی و همکاری صمیمانه به دنبال دارد که نتیجه آن جز سرفرازی ایران اسلامی چیز دیگری نخواهد بود. 

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول