اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق هندبال مس:

هیئت مدیره اشرافی به عملکرد مدیرعامل باشگاه مس ندارد

سرمربی سابق تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: به نظر می‌رسد، هیئت مدیره باشگاه چندان اشرافیتی نسبت به عملکرد مدیرعامل و باشگاه ندارد.

هیئت مدیره اشرافی به عملکرد مدیرعامل باشگاه مس ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید محمد موسوی با ارسال جوابیه‌ای به خبرگزاری فارس در کرمان، از تصمیمات هیئت مدیره باشگاه صنعت مس کرمان و محمد فولادی‌ماهانی عضو این هیئت مدیره انتقاد کرد.

در این جوابیه خطاب به فولادی‌ماهانی آمده است، نظر به اینکه شما علاوه بر مسئولیت ورزشی استان کرمان عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت مس هستید با توجه به مفاد جوابیه باشگاه لازم می‌دانم به عنوان یکی از مربیان و پیشکسوتان ورزش هندبال مواردی را به اطلاع برسانم.

در ادامه جوابیه آمده است: تیم هندبال صنعت مس طی هفت سال گذشته با داشتن میانگین رتبه سوم کشوری طی سال‌های 90 و 91 با وجود داشتن مشکلات مالی و عدم پرداخت به‌موقع مطالبات این تیم مقام سوم لیگ برتر را از آن خود ساخت و این امر در حالی است که مجموعه بازیکنان و کادر فنی تیم هندبال هنوز از بابت قراردادهای سال‌های 90 و 91 از باشگاه طلب‌کار بوده و طی این دو سال نیز بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای و فقط با تمرکز بر روی مسائل فنی توانسته‌اند به این مهم دست یابند.

موسوی تصریح کرد: اگر مدیریت کادر فنی و اعتماد متقابل بازیکنان به کادر نبود، هیچ یک از بازیکنان حاضر به ادامه همکاری با باشگاه مس نمی‌شدند، حال با این شرایط به نظر می‌رسد، هیئت مدیره باشگاه چندان اشرافیتی نسبت به عملکرد مدیرعامل و باشگاه نداشته و به جای سیاست‌گذاری و هدایت باشگاه، مدیرعامل این مهم را به عهده داشته و با ارائه اطلاعات نادرست اسباب برخی تصمیمات اشتباه در هیئت مدیره را فراهم کرده است.

وی خطاب به فولادی افزوده است: به عنوان متولی ورزش که باید حامی ورزشکاران و رشته‌های ورزشی باشید، چنانچه طبق اعلام مدیرعامل مصوبه‌ای در زمینه کسب نتایج ضعف تیم هندبال باشگاه صنعت مس داشته‌اید آیا در این دو سال از اوضاع مالی و مشکلات تیم نیز اطلاعی داشته‌اید، آیا هر هفته نتایج تیم را پیگیری می‌کردید و از نتایج به دست آمده مطلع می‌شدید یا شاید توقع بر این بود که بدون حمایت مالی مناسب تیم هندبال باید مقام اول لیگ برتر را کسب می‌کرد تا نتایج مطلوب حاصل شود تا شاید کسب عنوان سومی به دست آمده در لیگ برتر هندبال طبق تعریف اداره ورزش و جوانان و باشگاه صنعت مس آن هم بدون پشتیبانی مناسب نتیجه ضعیفی تلقی نمی‌شد.

موسوی در این جوابیه آورده است: آن چه مایه تاسف بیشتر را فراهم نکرده، مصوبه هیئت مدیره مبنی بر کسر 20 درصد از قرارداد تیم و اعضای کادر فنی است، هر چند این مصوبه خلاف مفاد قرارداد است و مدیرعامل باشگاه کسر این مبلغ را به علت بروز مسائل غیر ورزشی دانسته و عملکرد 30 ساله گذشته این جانب در عرصه ورزش استان به عنوان ورزشکار و یا مربی خود گواه بر چگونگی عملکرد بنده است.

وی افزوده است: اگر چه توجه به این امر توقع نابه‌جایی است، زیرا وقتی مولیان ورزش و باشگاه مس غیربومی و فاقد هر نوع شناختی از اطراف خود باشند این نوع اظهارنظرها طبیعی به نظر می‌رسد، اما با توجه به مراجعه و مذاکره حضوری و قول مساعد جناب عالی مبنی بر پیگیری مطالبات معوقه چون حدود دو ماه از این موضوع می‌گذرد به علت بی‌توجهی مسئولان جای تأسف دارد که با وجود میل باطنی و در راستای احقاق حق خود به ناچار باید موضوع را از مسیر مراجع قضایی پیگیری کنم.

انتهای پیام/80011/س/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول