اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان خبر داد

برگزاری هفتمین جشنواره گیاهان دارویی در اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان گفت: هفتمین جشنواره گیاهان دارویی، محصولات سالم و فرآورده‌های طبیعی در اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری هفتمین جشنواره گیاهان دارویی در اصفهان

سید رضا حکیم فعال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بیش از 30 شرکت از سراسر کشور و همچنین اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و سازمان‌های تولیدی و صنعتی داخلی و صادرکنندگان گیاهان در این جشنواره حضور دارند.

وی افزود: همچنین در این جشنواره اقدام به ارائه مشاوره رایگان در مورد طب سنتی و تغذیه سالم توسط کارشناس و اجرای برنامه‌های نمایشی با مضمون تعذیه سالم برای کودکان و اهدای هدایای فرهنگی کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این جشنواره انواع گیاهان دارویی خشک، داروهای گیاهی، فرآورده‌های طبیعی و سالم، عرقیات، انواع دم نوش‌های گیاهی، عسل و ادویه جات عرضه می‌شود و هدف اصلی سازمان از برگزاری این جشنواره حمایت از تولیدکنندگان داخلی و همچنین آشنایی بیشتر مردم با گیاهان داروئی و فرآورده‌های طبیعی بوده است.

وی اضافه کرد: به وجود آوردن رقابت سالم میان تولیدکنندگان به منظور ارتقای کیفی تولیدات، استانداردها و معیارهای جهانی، توسعه صادرات گیاهان دارویی، ترویج فرهنگ استفاده از منابع طبیعی به جای محصولات شیمیایی و جلب مشارکت‌های مردمی حرکت به سمت حمایت از تولید ملی از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

حکیم فعال بیان کرد: این جشنواره از 10 تیرماه به مدت 5 روز در محل بازار گیاهان دارویی اصفهان واقع در خیابان پروین جنب آتش نشانی از ساعت 8 تا 13 و 16 تا 21 برپا و پذیرای علاقه‌مندان و بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/63021/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول