اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت همدان خبر داد

مشارکت 1000 همدانی در محفل جزءخوانی قرآن/ ارتقای محافل قرآنی همدان

کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش همدان از پخش زنده بزرگترین محفل جزءخوانی قرآن از صدا و سیمای همدان خبر داد.

مشارکت  1000 همدانی در محفل جزءخوانی قرآن/ ارتقای محافل قرآنی همدان

عباس تجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه آموزش و پرورش در راستای بهره‌مندی دانش‌آموزان و فرهنگیان برنامه‌های قرآنی مختلفی را برگزار می‌کند، اظهار داشت: محافل انس با قرآن کریم با محوریت مساجد با آغاز ماه ضیافت خدا در سطح استان به صورت روزانه برگزار می‌شود.

وی از پخش زنده بزرگترین محفل جزءخوانی قرآن به عنوان یکی مراسم‌های مطرح کشوری از صدا و سیمای مرکز همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن روزانه با حضور یک هزار همدانی و قرائت فعالان قرآنی مطرح استان برگزار می‌شود.

کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش همدان افزود: محفل انسی با قرآن با همکاری آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و دیگر دستگاه‌های متولی استان، هر روز به صورت زنده از مرکز صدا و سیمای همدان پخش می‌شود.

وی با اشاره به محافل قرآنی در شهرستان‌های همدان گفت: مراسم محافل انس با قرآن در مساجد برای دانش‌آموزان، به منظور اشاعه فرهنگ قرآنی برپا شده است.

تجری با اشاره به ثبت 61 محفل انس با قرآن در استان، افزود: آموزش و پرورش در نظر دارد محافل انس با قرآن را در سال آینده به 100 محفل ارتقا دهد.

وی محفل‌های نورانی قرآن را سفره‌های آسمانی خداوند در ماه رمضان دانست و اظهار کرد: هر کس روح و جسم خود را با این مائده آسمانی تغذیه کند، هرگز به فساد گرایش پیدا نخواهد کرد.

 کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش همدان محافل قرآنی و نشست‌های دینی در ماه رمضان را فرصتی مغتنم برای رسیدن به قرب خدا دانست و تصریح کرد: انسان‌هایی که خود را به نور قرآن مجهز می‌کنند کمتر به ناهنجار و آسیب‌ها گرفتار می‌شوند.

وی تصریح کرد: توسعه محافل قرآنی به تعداد مساجد، بستر را برای بهره‌مندی آحاد جامعه از برکات قرآن کریم فراهم می‌کند.

تجری محافل انس با قرآن را مایه حیات انسان دانست و ابراز داشت: برای اینکه زندگی‌ ما رنگ و بوی معنوی و روحانی داشته باشد، باید در راستای انس مردم با کلام نور همتی وافر داشته باشیم.

انتهای پیام/89010/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول