اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب خبر داد

پرداخت 227 هزار و 483 میلیون ریال برای طرح‌های توسعه کشاورزی میاندوآب

فرماندار میاندوآب گفت: 227 هزار و 483 میلیون ریال اعتبار در کارگروه توسعه کشاورزی پرداخت شده است.

پرداخت 227 هزار و 483 میلیون ریال برای طرح‌های توسعه کشاورزی میاندوآب

حمید جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در شهرستان میاندوآب سال 91 تا مرداد ماه سال 92 یک هزار و 682 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان میاندوآب مصوب شده که یک‌هزار و 336 طرح در بانک عامل، بانک کشاورزی قبول شده است.

وی افزود: برای 302 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی تسهیلات پرداخت شده و از این طریق 775 نفر اشتغالزایی در شهرستان میاندوآب انجام شده است.

جلالی با بیان اینکه 227 هزار و 483 میلیون ریال اعتبار در زمینه طرح‌های توسعه کشاورزی پرداخت شده است، عنوان کرد: عمده طرح‌های توسعه کشاورزی در این شهرستان در بخش‌های دامداری، گلخانه‌ای، مرغ مادر، ماشین‌آلات کشاورزی و طرح‌های مشابه است.

وی با اشاره به برنامه آینده در زمینه طرح‌های توسعه کشاورزی، ابراز داشت: پیگیری اخذ تسهیلات برای طرح‌های ارائه و مصوب شده در کارگروه توسعه کشاورزی استانی و شهرستانی از اولویت‌های کاری در کارگروه توسعه کشاورزی است.

جلالی با بیان اینکه میاندوآب بین دو رودخانه واقع شده و 80 درصد زمین‌ها، زمین‌های آبی بوده و 20 درصد دیمی است، تصریح کرد: اگر این منطقه با تمامی نقاط استان آذربایجان غربی مقایسه شود مستعدترین نقطه برای کشاورزی، شهرستان میاندوآب است.

وی ادامه داد: تسهیلاتی که به طرح‌های توسعه کشاورزی در این شهرستان اختصاص می‌یابد نباید با سایر شهرستان‌های آذربایجان غربی قابل مقایسه باشد.

جلالی یادآور شد: اوایل سال 91 در استان آذربایجان غربی رتبه نخست را داشتیم که در حال حاضر در زمینه پرداخت تسهیلات مقام سوم را داشته و در زمینه طرح‌های مصوب و اعتبار در نظر گرفته شده مقام دوم را بعد از شهرستان ارومیه داریم.

وی اظهار داشت: از مدیرعامل بانک کشاورزی خواهش داریم به شهرستان میاندوآب در پرداخت تسهیلات کشاورزی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

فرماندار میاندوآب عنوان کرد: ما قول می‌دهیم در صورت ارائه تسهیلات در بخش‌های کشاورزی، دامداری و صنایع وابسته بیکاری شهرستان میاندوآب را کاملا ریشه‌کن کنیم.

انتهای پیام/61005/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول