اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:

خبرگزاری فارس قزوین در صدر رسانه‌ها قرار دارد

نایب ‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری فارس استان قزوین در صدر رسانه‌های این استان قرار دارد و پیشرفت‌های این خبرگزاری محسوس است.

خبرگزاری فارس قزوین در صدر رسانه‌ها قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بعد از ظهر امروز داوود محمدی نایب ‌رئیس کمیسیون اصل 90 و نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در نشست با علیرضا ضرغامی، سرپرست خبرگزاری فارس استان قزوین ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و اخبار جامعه را باید با در نظر گرفتن صداقت و امانت انعکاس دهند.

وی بیان کرد: جایگاه خبرگزاری فارس در بین سایر رسانه‌های استان قزوین ممتاز است که حکایت از تلاش‌های بی‌وقفه این مجموعه دارد.

نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خبرگزاری فارس استان قزوین رشد و تحول محسوس و ملموسی داشته است و در صدر رسانه‌ها قرار دارد که این نشانگر ابتکار و برنامه‌ریزی عزیزان این مجموعه است.

محمدی با تأکید بر اینکه مردم باید نسبت به اخبار احساس اطمینان کنند، افزود: رسانه‌ها توجه ویژه‌ای در انعکاس درست اخبار داشته باشند که خبرگزاری فارس استان قزوین توانسته در این راستا یک اطمینان عمومی به وجود آورد.

وی، انتقاد منصفانه را در برطرف کردن کاستی‌ها بسیار مؤثر دانست و عنوان کرد: مسئولان با همت بلند و سعه‌صدر انتقادات منصفانه را بپذیرند و آن‌ها را در راستای برطرف کردن مشکلات و کاستی‌ها به کار گیرند.

نایب ‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیر مؤمنان(ع) دو مؤلفه سعه‌صدر و همت بلند را برای مسئولیت و فرماندهی لازم می‌دانند که این دو مؤلفه لازمه خدمت‌رسانی به مردم است.

محمدی ابراز داشت: خبرنگاران و اصحاب قلم نیز در این راستا باید انتقادات خود را مشوقانه و دلسوزانه بیان کنند و در این مسیر سعی و تلاش بورزند.

همچنین سرپرست خبرگزاری فارس استان قزوین در این نشست بیان کرد: این خبرگزاری در یک سال و نیم اخیر رشد قابل توجه‌ای داشته به گونه‌ای که توانسته در بین پنج استان برتر خبرگزاری فارس قرار گیرد.

انعکاس ماهانه یک‌ هزار خبر در خبرگزاری فارس قزوین

علیرضا ضرغامی با ابراز اینکه فارس قزوین گوی سبقت را از سایر رسانه‌های استان قزوین ربوده است، تصریح کرد: خبرگزاری فارس استان قزوین ماهانه با انعکاس یک‌هزار خبر در صدر رسانه‌ها قرار گرفته و با تهیه گزارش‌های تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف به عنوان رسانه‌ای برتر در این استان مطرح است.

وی با اشاره به نمایندگی‌های خبرگزاری فارس در شهرستان‌های استان قزوین گفت: خبرگزاری فارس در این استان با برنامه‌ریزی‌هایی که به عمل آورد؛ موفق شده نمایندگی‌ این خبرگزاری را دایر کند.

ضرغامی عنوان کرد: خبرگزاری فارس استان قزوین توجه ویژه‌ای به شهرستان‌ها کرده و معتقد است که شهرستان‌ها در حاشیه قرار گرفته‌اند و تریبونی برای بیان دغدغه‌های خود ندارند.

سرپرست خبرگزاری فارس استان قزوین اظهار داشت: این موفقیت‌ها با همکاری تمام مجموعه این خبرگزاری به وجود آمده که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/77003/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول