اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه بویین زهرا:

بی‌طرفی اصل مهم برای خبرنگاران است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام‌ حسین (ع) شهرستان بویین زهرا بی‌طرفی را اصل مهم برای خبرنگاران خواند و بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق در جامعه تأکید کرد.

بی‌طرفی اصل مهم برای خبرنگاران است

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر شب گذشته در حاشیه همایش تجلیل از خبرنگاران بویین زهرا در سالن اجتماعات سپاه ناحیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا تأثیر عمیق خبر را حائز اهمیت برای جامعه دانست و قلم خبرنگاران را طبابت‌کننده امراض اجتماعی جامعه بیان کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام‌ حسین (ع) شهرستان بویین زهرا افزود: خبرنگاران در جامعه کنونی باید هوشیار بوده و مجاهدت در عرصه قلم‌زنی را با تلاش بسیار خود تداوم بخشند.

این مسئول به هجمه سنگین دشمنان علیه جوانان پرداخت و ابراز داشت: توجه به مسئله تهاجم فرهنگی جزو اولویت‌های مهم خبرنگاران بوده که باید به آن توجه کافی داشته باشند.

وی پیشگیری و جلوگیری از شیوع آسیب‌های فرهنگی و نرم را مقدم بر مسائل دیگر دانست و تصریح کرد: خبرنگاران باید لحظه به لحظه مراقب حساسیت کار خویش بوده و همین عامل رمز موفقیت خبرنگاران به حساب می‌آید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام‌ حسین (ع) شهرستان بویین زهرا ولایت‌پذیری را شرط نخست برای کار خبرنگاران دانست و اضافه کرد: آحاد اهالی رسانه باید ایمان را در عمل و در قلم‌های خویش نشان داده و علاوه بر این نیز امانت‌داری را به نحو احسن رعایت کنند.

این مسئول حفظ فرهنگ اسلامی جامعه را اولویت کار برای خبرنگاران برشمرد و تصریح کرد: البته در گوشه و کنار برخی خبرنگاران با مطالب خویش بنیان‌های اجتماعی را تضعیف کرده و موجب لطمه بر ریشه فرهنگی و اعتقادی جامعه می‌شوند.

شجاعی‌مهر بی‌طرفی را اصل مهم برای خبرنگاران برشمرد و اذعان داشت: خبرنگاران باید با اصلاح‌گری سوق‌دهنده جامعه به سمت و سوی تعالی بوده و در این مسیر پیش‌قدم باشند.

انتهای پیام/77005/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول