اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر خبر داد

فعالیت 16 کتابخانه عمومی در شهرستان ملایر

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر از فعالیت 16 کتابخانه عمومی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 16 کتابخانه عمومی در شهرستان ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید مهدی آخشیک ظهر امروز در شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان در ملایر با اشاره به اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان ملایر طی سال‌های اخیر رشد داشته اظهار داشت: در حال حاضر 16 کتابخانه عمومی فعال در شهرستان ملایر داریم.

وی بیان داشت: از این تعداد هشت کتابخانه شهری و هشت کتابخانه نیز روستایی است که 140 هزار نسخه کتاب در این کتابخانه‌ها موجود است.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر از عضویت 9 هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم اعضای بیشتری را در کتابخانه‌های عمومی شهرستان جذب کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز کتابخانه‌های شهرستان ملایر در راستای تجهیزات و ایجاد امکانات بیشتر امسال 30 میلیون تومان برای تجهیز کتابخانه‌های عمومی در شهرستان هزینه شده است.

آخشیک از خرید 60 قفسه فلزی در کتابخانه‌های عمومی ملایر خبر داد و گفت: نصب تصاویر شهدا در فضای کتابخانه‌ها، اتصال به شبکه دولت در هشت کتابخانه، بهینه‌سازی فضاها، ایجاد 70 کتابخانه چوبی در 16 کتابخانه عمومی شهرستان ایجاد قفسه‌های کتاب‌های کودک و... از اقدامات سال جاری در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوده است.

وی همچنین تجهیز کتابخانه‌های عمومی به اینترنت پرسرعت، تجهیز پنج کتابخانه به سیستم دوربین مداربسته، فعال کردن بلوتوث سنتر و تشکیل کانون‌های ادبی در کتابخانه علامه مجلسی و ایجاد ویترین تازه‌های کتاب را از اقدامات نهاد کتابخانه‌ها در این شهرستان برشمرد.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر در پایان از راه‌اندازی و استقرار سه ایستگاه مطالعاتی در شهرداری، پایانه‌ها و یکی از بیمارستان‌های ملایر یا بانک مرکزی کشاورزی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به فضای شهرستان لزوم ایجاد ایجاد این ایستگاه‌ها در شهرستان احساس  می‌شد.

انتهای پیام/89013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول