اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری صورت گرفت

برگزاری همایش آموزشی منتخبین شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همایش یک روزه آموزشی ویژه منتخبین جدید شوراهای اسلامی شهرهای استان برگزار شد.

برگزاری همایش آموزشی منتخبین شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

علی عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: در این همایش که در سالن  اجتماعات آموزش و پژوهش استان برگزار شد، بیش از 90 نفر از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان که منتخبین انتخابات 24 خرداد بودند، شرکت داشتند.

این مسئول هدف از برگزاری این همایش را آموزش شرح وظایف و اختیارات قانونی شوراهای اسلامی به منتخبین دانست و افزود: آشنایی هر چه بیشتر منتخبین شوراهای اسلامی با شرح وظایف آنان را در راستای انجام بهتر مسئولیت و خدمت رسانی مطلوب‌تر به شهروندان یاری می‌رساند.

وی  گفت: در این برنامه آموزشی ظرفیت‌های قانونی جهت انجام مصوبات و ضرورت همکاری، هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های متولی خدمت رسانی به شهروندان تشریح و به منتخبین شورا تدریس شد.

معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در این همایش آموزشی برخی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند، افزود: مدرس این دوره عبدالرضا عباس‌زاده از اساتید برجسته وزارت کشور بود که در حوزه شهرداری‌ها و شوراها 34 جلد کتاب تألیف کرده است.

انتهای پیام/82015/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول