اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی خبر داد

تخصیص یک میلیارد ریال برای ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها

استاندار آذربایجان غربی از تخصیص یک میلیارد ریال برای ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها در استان خبر داد.

تخصیص یک میلیارد ریال برای ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی ، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز در بازدید سرزده 2 ساعته از بخش‌های مختلف اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی بازدید کرد.

جلال‌زاده در یک بازدید سرزده از بخش‌های مختلف اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مرزی استان با اشاره به این که این اداره کل یکی از مهمترین دستگاه‌های اجرایی استان محسوب می‌شود،اظهار داشت: استان آذربایجان غربی به لحاظ دارا بودن ظرفیت‌های مختلف در حوزه راه و پایانه‌های مرزی ایجاب می‌کند که مسئولین امر توجه بیشتری در این حوزه داشته باشند و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مرزی استان نیز به عنوان مهمترین دستگاه در این زمینه ایفای نقش می‌کند.

جلال‌زاده در ادامه هدف از بازدیدهای سرزده به ادارات استان را بیان کرد و اظهار داشت: اطلاع از محیط سازمانی دستگاه ها ، نحوه برخورد با ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها ، اشرافیت بیش از پیش نسبت به دستگاه‌های دولتی خدمات رسان و تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در بخش‌های مختلف از جمله این اهداف است.

وی با اشاره به وظایف اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی، افزود: می‌بایست روابط برون سازمانی و درون سازمانی در این حوزه تقویت یابد و برنامه‌ریزی‌ها برای ارتباط هر چه بیشتر با وزارتخانه مربوط و دعوت از مسئولین ذی‌ربط خصوصا وزیر مربوطه برای بازدید از پروژه‌های مختلف در دستور کار قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی تقویت برنامه‌ریزی‌ها ، افزایش سرکشی‌ها و بازدیدها و توجه به سند توسعه استان در حوزه حمل و نقل را از دیگر وظایف مهم این سازمان دانست و عنوان کرد: جدی گرفتن بیش از پیش ایمنی راه‌ها و مدارس حاشیه راه‌ها ، توجه به بهداشت عمومی در اماکن مختلف بین راهی ،تقویت حوزه بازرگانی ،  توسعه و تقویت بیش از پیش پایانه‌های مرزی استان ، ساماندهی سه راهی محمدیار نقده از دیگر اقداماتی است که این اداره کل باید در دستور کار خود قرار دهد.

جلال زاده ادامه داد: به جهت ویژگی‌های مهم استان در حوزه حمل و نقل و ترانزیت کالا پایانه‌های مرزی استان در حال توسعه و گسترش هستند و پایانه‌های مرزی بازرگان و تمرچین به عنوان دو پایانه مهم استان در حال فعالیت هستند و پایانه پلدشت نیز سال گذشته مراحل اجرایی آن آغاز شده است و به زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: توسعه کامیون‌های یخچال دار در استان نیز در دستور کار قرار گرفت و از اول سال جاری در استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/61001/ت/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول