اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

انجام 13 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی ماه مبارک رمضان 13 هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی عمده و خرده‎فروش در استان زنجان صورت گرفته است.

انجام 13 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بیشترین تخلفات ثبت شده از واحدهای صنفی استان زنجان شامل گران‎فروشی، کم‎فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورت‎حساب بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع برای 848 فقره تخلف توسط مجمع امور صنفی استان زنجان پرونده تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: 222 مورد نیز شکایات مردمی توسط ستاد خبری مجمع امور صنفی استان دریافت شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 60 مورد از گزارشات دریافتی منجر به تخلف شناخته شده است، تصریح کرد: 43 مورد از شکایات نیز غیر متخلف بوده است.

وی یادآور شد: در مجموع 45 مورد از گزارشات و شکایات دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان طی ماه مبارک رمضان در دست بررسی است.

*اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در زنجان

شریفی به اجرای طرح ویژه نظارتی به مناسبت بازگشایی مدارس در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این طرح به منظور جلوگیری از افزایش غیر منطقی کالا و خدمات در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارتی از دهم شهریور ماه سال‎جاری آغاز و تا دهم مهر ماه در استان زنجان ادامه دارد، اضافه کرد: نمایشگاه پاییزه نیز در استان اجرا می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 90 غرفه برای نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان زنجان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در این نمایشگاه اقلام مختلفی چون نوشت‎افزار، کتاب، لوازم کمک آموزشی، کامپیوتر و ... عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقلام عرضه شده در نمایشگاه پاییزه استان زنجان با 10 تا 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسد، افزود: این اقلام زیر قیمت بازار ارائه می‌شود.

شریفی با بیان اینکه بر کالاهای عرضه شده در نمایشگاه پاییزه نظارت کافی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: دفترچه‌های تحصیلی به صورت مستقیم در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از واحدهای تولیدی کیف و کفش برای حضور در نمایشگاه پاییزه دعوت شده است، اذعان داشت: غرفه‌هایی نیز برای انجمن‌های خیریه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/73006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول