اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان فارس خبر داد

نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در خانواده‌های زیر‌پوشش کمیته امداد

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان فارس گفت: فرهنگ قرآنی و تفکر در قرآن در بین خانواده‌های زیرپوشش این ارگان نهادینه شده است.

نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در خانواده‌های زیر‌پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان فارس، کیوان نیازی اظهار کرد: جشنواره قرآن ویژه دانش‌آموزان پسر استان‌های جنوبی کشور با حضور مسئولان محلی و کشوری در شیراز برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، تدبر و تفکر در قرآن و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در خانواده‌های زیرپوشش در دستور کار قرار گرفت.

نیازی اضافه کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بهره‌مندی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب مجموعه کمیته امداد در کنار حمایت‌های مالی از خانواده‌های نیازمند، در زمینه تقویت روحیه مذهبی این خانواده‌ها با تدوین برنامه‌های مذهبی گام‌های مفیدی برداشته است.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات و جشنواره‌های قرآنی در سطح گسترده‌ای در کشور بین دانش‌آموزان زیرپوشش در حال اجرا و برگزاری بوده که یکی از اهداف آن شناسایی استعدادهای قرآنی است.

این مسئول با تاکید بر لزوم هدایت جوانان مستعد قرآنی در مسیر علوم قرآنی، خاطرنشان کرد: مجموعه کمیته امداد اولویت کاری خود را توجه و اهتمام جدی به قرآن، فعالیت‌های قرآنی و اقامه نماز بین خانواده‌ها قرار داده است.

قرار دادن آموزش قرآن در برنامه‌های فرهنگی به صورت ویژه برای دانش‌آموزان کانون‌های فرهنگی مستقر در خوابگاه‌ها و شرکت‌کنندگان در اردوهای تربیتی دیگر موردی بود که نیازی به آن اشاره کرد و گفت: شناسایی افراد نخبه و با استعداد در حوزه‌های قرآنی را با جدیت دنبال کرده و با تمام توان این دانش‌آموزان را تشویق می‌کنیم.

انتهای پیام/2448/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول